jadaaaaa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hei, lurte på om det var noen som hadde noen gode forslag til hva jeg kunne ha gjort i en gymtime. Vi har fått i lekse å gjøre klart et opplegg for 1-2 gym timer, som vi skal lede. Dette er kravene for oppgaven: - Opplegget skal inneholde en oppvarmingsdel + en hoveddel (ikke uttøyning). - Opplegget skal inneholde mest mulig aktivitet. - Opplegget skal være gøy. - Du/dere skal lære medelevene noe. - Organiseringen skal være gjennomtenkt. - Du skal vise mest mulig av deg selv som instruktør/være mest mulig aktiv. - Vær kreativ Håper noen har noen gode forslag! Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Volleyball, fotball, tennis eller kanskje badminton. Lenke til kommentar
Svinat Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg og tre kamerater hadde det samme i høsten som var, og da hadde vi parkour. Fant noen steder ute der det gjaldt å samarbeide. Det ene stedet skulle den ene sitte nede og dytte den andre opp en vegg, etterpå skulle den andre dra opp eleven som var igjen nede. Vi hadde også at en elev skulle fire en annen ned en vegg, så skulle den som var igjen oppe gå ned på skuldrene til den andre eleven. Til slutt hadde vi rulling inne på matter. Fikk forøvrig en sterk femmer. Lenke til kommentar
Bergch Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hei. Legger til et dokument jeg planla til en time jeg skulle lede. Er selv en idrettsstudent:) Lykke til! Morten_s_fotball_kt_11_1_.09.07.doc Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Volleyball, fotball, tennis eller kanskje badminton. Læreren har uttrykt sterkt at hun ikke vil at vi skal ha "leker" når vi gjør dette, så tviler på at det er noe smart :S Jeg og tre kamerater hadde det samme i høsten som var, og da hadde vi parkour. Fant noen steder ute der det gjaldt å samarbeide. Det ene stedet skulle den ene sitte nede og dytte den andre opp en vegg, etterpå skulle den andre dra opp eleven som var igjen nede. Vi hadde også at en elev skulle fire en annen ned en vegg, så skulle den som var igjen oppe gå ned på skuldrene til den andre eleven. Til slutt hadde vi rulling inne på matter. Fikk forøvrig en sterk femmer. Hadde jo vært veldig greit med en 5'er! Men sånn som det er der jeg bor nå er det ikke aktuelt med uteaktiviteter(fullt av snø, bare kaos), men ellers er det sikkert veldig bra opplegg! Hei. Legger til et dokument jeg planla til en time jeg skulle lede. Er selv en idrettsstudent:) Lykke til! Takk leser det nå.. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Volleyball, fotball, tennis eller kanskje badminton. Læreren har uttrykt sterkt at hun ikke vil at vi skal ha "leker" når vi gjør dette, så tviler på at det er noe smart Og? Selv om dere skal ha fotball så trenger dere ikke å spille fotball i 2 timer, dere kan for eksempel starte med enkel føring av ball som oppvarming, så øve seg på forskjellige skudd i grupper, hinderløype med ball, hva enn. Lenke til kommentar
jadaaaaa Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Ja, det er jo en mulighet, men er ganske sikker på at en del andre skal ha det, vil helst ha noe unikt fra de andre som er bra trening, men fortsatt gøy... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå