ultimatedeskjet Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde satt mer pris på 10 kilo med pils ... Jeeeei, 2 six pack med tuborg En kveld reddet for meg Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Var det før eller etter du inhalerte valium? Hva i alle? Valium er et benzodiazepin. Altså pilleform Lenke til kommentar
Jennifer Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde satt mer pris på 10 kilo med pils ... Jeeeei, 2 six pack med tuborg En kveld reddet for meg Nå er det rettere sagt 5 sixpacks i 10 kg med ØL (Tuborgversjon) da... Hvis man klarer å regne riktig her.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Snakker du om 0.5-bokser, Derma, eller skal du drikke rett fra tappekrana? Man får omtrent 17 0.33-flasker inn på 10 kilo. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2008 Snakker du om 0.5-bokser, Derma, eller skal du drikke rett fra tappekrana? Man får omtrent 17 0.33-flasker inn på 10 kilo. Men uansett , 10 kilo pils/øl er mye billiger een 10 kilo godteri Lenke til kommentar
dreadlord531 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Bra jeg ikke vant det (jeg klarer ikke og sitte og se på masse godteri, spiser opp alt med en gang :S) Lenke til kommentar
j-- Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Enjoy your diabetes Jeg kan banne på at om det godteriet der hadde havnet hos meg ville det vært borte innen en uke ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå