Gå til innhold

Star Wars Legacy

Anbefalte innlegg

Vet ikke hvor mange her som er starwars fans, men kan tanke deg det er en del ;) Star Wars har en del ongoing tegneserier som går, utgiver er Dark Horse comics ;)

Tenkte og lage en tråd for de som leser serien, " sikkert ikke mange, men hvem vet. Kanskje jeg kan få vervet noen "

Star Wars Legacy handler om

Star Wars: Legacy is set 100 years after the Legacy of the Force series. The comics feature Cade Skywalker, a descendant of Luke Skywalker, who was trained as a Jedi but has abandoned the order. He apprenticed himself to the pirate Rav and lives among bounty hunters, smugglers and pirates. Cade has also dropped his last name.

Elsker denna serien, den har absolutt alt. Flott karakterutvikling og masse action. Litt kjærlighets scener også ;) Alltid bra med litt drama, uansett serien har tatt helt av i det siste. Cade som er hovedpersonen har begynt og gå en vei han lite trolig vil komme seg bort fra.

Star Wars Legacy

Er 18 issues ute av serien, + det er en del andre star wars serier som også blir utgitt. Ikke fult så interessante. Men helt grei underholdning, vil anbefale alle som har sett filmene og likte de om og lese denna serien. Sånn som jeg føler det så var Lucas og co dumme som ikke lagde fler filmer ut fra disse historiene. Jeg føler det ville blitt en mega hit ,P

Her er et bilde fra slutten på det siste issuet ;) Cade sitt utrykk skremmer meg.

138086.jpeg

Har dere noen spørsmål så spør gjerne, ta det i priv om dere lurer på hvor/hvordan man skaffer seg serien. Håper på noen diskusjoner ;P sitter inne med mye frustrasjon etter og ha fulgt med på serien i et år.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

SHIT! last issue som kom på onsdag. steike den slåsskampen var vill. Synd Cade ble grise eid, men må huske at han ikke er en jedi eller sith. Forsatt er han sinnsjuk mektig tho, så når han velger hvilken vei han vil gå. Er det ingen ting som kan stoppe han.

Moren til Cade kom til unsetttning, hadde ikke sett for meg det. Hun er den badass kjærringa som har en rimelig viktig rolle i imperiet.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kom et issue i går natt, var rimelig bra. Fikk se en Darth Maul wannabe ;) Men ingen ting av Cade, er cade centric neste episode, så ser fram til da. Er han hele starwars bladet er blitt om spør du meg. Leser alle dissa andre tittlene hvor det er generaler i clone armadan det handler om og osv. men finner ikke de like spennede som cade ,)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...