JonasPonas Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg forstår ikke hvordan jeg tar av brettet på Skate:( Går det ann? Går det ann å legge seg ned på ryggen på brettet? Endret 4. januar 2008 av JonasPonas Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 du kan ikke gå av brettet dessverre :/ men får å legge deg på rygg hold inn begge grab knappene og trykk B Lenke til kommentar
fakey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Tror ikke det går an å gå av brettet på Skate, hvis du tenker på å kun spassere rundt? For å legge seg ned på brettet må du trykke inn begge triggerne om jeg ikke tar helt feil. Tror muligens det bare funker i en pipe men. EDIT: effortfilm var først Endret 4. januar 2008 av fakey™ Lenke til kommentar
JonasPonas Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det var fett med det coffingreiene... men ja.. kunne spasere opp trapper og raile ned.... det er litt vanskelig å komme seg over allt med b rett.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå