Knippsern Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Føler det er litt småfrekt å spørre.. Men det har seg slik at jeg gjerne kunne tenkt meg å sett potensialet i ett bilde jeg har tatt. Mine redigeringsferdigheter er dessverre ikke så gode, så dersom noen av dere har lyst til å gi det ett forsøk for morro skyld. Hadde det vært fint:) Dersom noen ønsker å gi det ett forsøk, har jeg er RAW-fil som jeg kan sende. Litt om bildet; Det er tatt på en skytebane med himmel som bakgrunn. Det er blitt brukt kun en blits, Canon Speedlite 580II, instillt på 199Hz. Denne ble plassert på ett stativ litt på siden av kameraet (men dessverre ble det likevel skinn fra metallet), i ettertid ser jeg at jeg nok burde brukt en blits eller to til. Kameraet er ett 400d med Canon EF-S 18-55mm f/3.5-5.6 IS objektiv. Har RAW-fila liggende på jobb, så kan komme tilbake til ISO, lukketid og blender senere dersom ønskelig. Tips om hvordan det kan gjøres bedre neste gang mottas også med takk:) Lenke til kommentar
la7tma Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 fikk litt lyst å se på bildet: bledertall 10 iso:100 lukkertid:1,73697 blederåpinning:6,64386 blits:73 brennvidde:31 hvitbalanse:0 Lenke til kommentar
Knippsern Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 la7tma; Sender gjerne RAW-fila som utgangspunkt. 'No string's attached' såklart, om du velger å forkaste forsøket, er det helt ok. Sender en melding til deg med epost adressen min, det beste er vel å sende fila via epost? Lenke til kommentar
Knippsern Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 ..eller missforsto jeg nå tro? At du ville se på det, som i å finne ISO, blender etc? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå