Gå til innhold

Skal kjøpe ny pc til rundt 10.000,- Noen som har forslag til endringer på mitt midlertidige oppsett?

Anbefalte innlegg

Heisann. Som sagt i emnetittelen så skal jeg ha meg en ny pc, som i hovudsak skal brukes til spilling. Har satt sammen et oppsett på prisguide.no.

Mitt pc forslag :)

Har planer om å overclocke maskina litt, men ikke så mye at det går galt:)

Håper på tilbakemeldinger fra dere som har mer peiling enn meg:)

På forhånd takk:)

Endret av Knopflerius
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har tenkt på sli, men økonomien strekker ikke heilt til for øyeblikket.. To datamaskiner tok kveld i romjula, så må bruke litt kontanter på reperasjon av di og;)

Hehe, jeg skjønner. Er vel mer eller mindre klart at du skal ha 780i da, hvis ikke CF er av interesse?

Lenke til kommentar

Hehe. vel som sagt i første innlegget så har eg ikkje all verdens peiling på dette her. Men har forstått at sli/cf er omtrent det samme, eller? Og om cf passer bedre for meg vet jeg ikkje, men visst du har nokre forslag, så tek eg imot med opne armar:)

Lenke til kommentar

viss du har planer om sli senere er det ingen vits og kjøpe 680i chipsett nå! gammelt!

da kjøper du heller 780 som er det nye! sli gjelder GeForce kort! og kan kun kjøres på nvidia chipsett.

crossfire gjelder ATI kort ,, og kan kjøres på de fleste nyeere p35 , eller x38 intel chipset:)

kan også gå god for en crossfire rigg med 2*3870hd og quad! bra kombinasjon , har selv 1*3870hd , med hw som står under , får 104003dmark med ic2d på 2.8GHz ,,

folk får rund 15-16GHz med quad og crossfire!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...