DementiC Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har R1D software.. kjenner en som har R1B software.. han kan slette de forhåndsinnlagte bildene/lydene men det kan ikke jeg. Viss jeg oppgraderer til R1F (som vel er den nyeste?), kan jeg da slette bilder? Og har hørt rykter om at det kommer ny meldingstone i R1F? Er den polyfonisk? Jeg bor nær stavanger.. Viss jeg leverer inn til software oppgradering, må jeg da vente i ca 14 dager eller tar det bare 30min?? Ellers er den noen som kjenner til hemmelige menyer til SE t300? Jeg kjenner til en: ->*<-<-*<-* Da kommer du inn på service menyen Funker på t68 også! Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Jeg har også R1d og jeg kan heller ikke slette de orhånds instilte tingene! de ta så stor plass!!!!!! vet noen hvor mye det koster??? Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Jeg har i dag ringt til mobil data i tønsberg og spørte om de kunne opgradere mobben min? og de sa ja.. og jeg spørte hvor mye det kostet og han sa at det var GRATIS!!! Lenke til kommentar
DementiC Skrevet 13. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2003 vet det er gratis.. men hvor lang tid tar det? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 Hvis de gjør det i butikken tar det 30 minutter Lenke til kommentar
EviLEddiE Skrevet 13. februar 2003 Del Skrevet 13. februar 2003 DementiC: Stikk bort på EMTS Center AS (Østervåg 37, ved Oljemuseet) på Stavanger, så fikser de det der. Med mindre arbeidsmengden dems er veldig høy dagen du besøker dem, så skal dette ikke ta mer enn noen få minutter... Lenke til kommentar
mobil_brukeren Skrevet 14. februar 2003 Del Skrevet 14. februar 2003 i dag har jeg oppgradert mobben min til en R1G. jeg kan fortsatt ikke slette fårhonds definerte bilder.. vurderer og nedgradere den til R1B...(siden du sier at det går an og slette fårhonds definerte bilder) siden det ikke gikk ringte jeg til ericsson og de sa at det skal gå! og jeg ringte litt rundt men ver gang sa de at jeg skulle ringe til diten og daten! så til slutt gadd jeg ikke mere. og ringte tilbake til ericsson og da sa de at jeg skulle kunne få det på reklamasjon eller på servis etteler anet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå