Gå til innhold

Film: Krig i verden (film)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likte filmen bra jeg,musikken var bra også.

Men til tider synes jeg det ble litt for mye klipp i fra spillefilmer (kinofilmer)...

Jeg observerte en skrivefeil; 03.17 min ut i filmen står det ``firts world war`` i stedet for first world war...

Endret av naits81
Lenke til kommentar

Likte den ikke. Blir altfor mye kaste-alle-klipp-man-har-inn-tilfeldig-følelse for meg. Liten struktur i klippene, varierende format, logoer fra TV sendinger, tekstinger, alt slikt burde vært unngått, utrolig forstyrrende. Samt prøve å få til noe gjennomgående, ikke bare legge alt hulter til bulter. Hva hadde egget der å gjøre? Greit, det har et fellestrekk med resten: det blir skutt. Men utover det? Blir for tynt for min del, virker som du har tatt det med bare for å vise oss et stilig skudd, ikke fordi det har noe med resten av filmen og gjøre. Og det hadde ikke skadet om du hadde sett gjennom filmen din selv før du la den ut, for å unngå skrivefeil og i det hele tatt.

For å ta det fra en litt annen vinkel, når du ser filmen din selv (hvis du har gjort det, hvis ikke prøv det nå), blir du underholdt? Liker du det du ser? Hvis ikke må du jobbe mer med det før du legger det ut, liker ikke du filmen er det liten sjangs for at andre gjør det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...