febonachi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Film lagd for skoleprosjekt inv_biggrin.gif.... venligst gi en tilbakemelding smile.gif (dette er en amatør film så ikke døm oss for hardt) Sony vegas 07 er det som blir brukt =) http://www.youtube.com/watch?v=tY_J84XiGA4 Lenke til kommentar
aloras Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Morro liten film dette Men jeg lurer på hva slags sang som ble brukt under den fotball-sekvensen på slutten? Blir brukt til 24 sin sesong 6 trailer ;p Lenke til kommentar
febonachi Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Morro liten film dette Men jeg lurer på hva slags sang som ble brukt under den fotball-sekvensen på slutten? Blir brukt til 24 sin sesong 6 trailer ;p det er: Kasabian - Club Foot som blir brukt =) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dette var mye bedre enn mange andre amatørfilmer jeg har sett. Bra jobb! Likevel kan dere forbedre dere på en del ting; - Bruk stativ. Ustødig kamera på upassende steder ødela mye! - Det ser ekstremt dumt ut når han "hopper" opp de høye murene. Dette ser man med en gang at er reversert. Også det når han hopper opp på målet, og alle de andre hoppene. - I klippet der han møter han fyren så har dere undervinklet et helbilde av han ene fyren, og overvinklet bildet av han andre. Synes dette så litt dumt ut, ihvertfall med såpass store forskjeller. - Rett etter at han hopper opp på målet kommer det to helbilder av han som står der og trikser. Dette kalles jump-cut. Klipp til et nærbilde eller halvbilde istedet for. - I klippet rett etter jump-cuten er det aksebrudd. I klippet ser vi han sparker ballen mot venstre, men i forrige klipp står han mer mot høyre. - Etter at han ene har fått tak i ballen og løper, blir det noe feil. Han løper feil vei i forhold til forrige klipp. Aksebrudd. - Du kunne ha fargekorrigert det litt.. hadde blitt mye bedre. Husk å ta hvitbalansen før hvert opptak om du har forflyttet deg eller lyssettingen har forandret seg, seff kun om du har et kamera du kan gjøre dette manuelt med. Det er mulig det er flere ting her, men jeg orker ikke sitte å småpirke. Ellers, positive ting jeg la merke til: - Kult utsnitt når begge løper mot ballen, og etterpå når man ser kun foten på ballen og han andre står i bakgrunnen. - Ganske kul klipping innimellom - Grei story. Som sagt, mye bedre enn en del annet. Lykke til videre! Jobb med film og kos dere, dere har potensiale Lenke til kommentar
febonachi Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 takker for et bra svar, og mange tips... dette trengte jeg =) Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 likte filmen:) kult når dere hoppet ned og spola bakover driver med et skolefilmprosjekt jeg og faktisk... kommer på youtube med link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå