asaaheim Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ingen optimal løsning, men bruker en workaround med å sette fast bredde på feltet i midten, det er jo uansett fast bredde i dette "temaet". Kommer nok tilbake med andre problemer - dem er det jo nok av for oss som skal ha ting til å virke også i IE (;-) --- Heisann Folkens, har lest endel i forumet her og ser at det er mange her som kanskje kan ha noen forslag til meg som kan hjelpe meg med å løse et problem jeg har med en web jeg holder på å sette opp. På en gitt side så ser alt riktig ut når man laster siden, men etter noen sekunder - eller noen ganger ved å bytte til et annet vindu eller en annen tab og tilbake igjen, så skyver teksten som ligger i midtfeltet seg helt ut til venstre og legger seg over den venstre-floatede menyen. Jeg er slett ikke sikker, men mistenker at det kan være noe med at det her er flere floats innenfor en "containing" div - men er supertakknemlig for alle mulige forslag om hva det kan være som gjør dette. Siden vises som den skal i andre nettlesere som er testet, så det er (forhåpentligvis) i all hovedsak et explorer-problem. Forskyvningen oppstår i IE 6 og IE 7. På forhånd takk for all hjelp. A. Endret 4. januar 2008 av asaaheim Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det skjonte jeg ikke helt. Har du en link til en aktiv side med problemet? Du mener altsa ikke a bruke text-align for IE? Lenke til kommentar
semafor Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Floats er ganske vanskelig. Sjekk om feilen presenteres her. Ellers må du frem med eksempler i form av kode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå