Gå til innhold

Problem med floats i explorer

Anbefalte innlegg

Ingen optimal løsning, men bruker en workaround med å sette fast bredde på feltet i midten, det er jo uansett fast bredde i dette "temaet".

Kommer nok tilbake med andre problemer - dem er det jo nok av for oss som skal ha ting til å virke også i IE (;-)

---

Heisann Folkens, har lest endel i forumet her og ser at det er mange her som kanskje kan ha noen forslag til meg som kan hjelpe meg med å løse et problem jeg har med en web jeg holder på å sette opp.

På en gitt side så ser alt riktig ut når man laster siden, men etter noen sekunder - eller noen ganger ved å bytte til et annet vindu eller en annen tab og tilbake igjen, så skyver teksten som ligger i midtfeltet seg helt ut til venstre og legger seg over den venstre-floatede menyen.

Jeg er slett ikke sikker, men mistenker at det kan være noe med at det her er flere floats innenfor en "containing" div - men er supertakknemlig for alle mulige forslag om hva det kan være som gjør dette.

Siden vises som den skal i andre nettlesere som er testet, så det er (forhåpentligvis) i all hovedsak et explorer-problem.

Forskyvningen oppstår i IE 6 og IE 7.

På forhånd takk for all hjelp.

A.

Endret av asaaheim
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...