Redaksjonen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 I denne arbeidsloggen blir et trekabinett bygget fra bunnen av. Følg prosjektet og la deg inspirere! Les mer Lenke til kommentar
Osse Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 synes det så kjempebra ut, fin finish, og tre er pent i seg selv............ toppers at en kan se at det er tre og ikke lakket slik at det ser ut som metall Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bra trearbeide! Resultatet ble jo lekkert. Bare et lite spørsmål: Hvordan er akustikken i trekabinetter generelt sammenlignet med metallkabinetter? Intuitivt tror jeg trekabinettene demper støyen en del og reduserer vibrasjoner og resonanser men hvordan oppleves det i praksis? Lenke til kommentar
Revolution Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Har du jordet skruene til hovedkortet=? Vis ikke mangler du vei for småspenninger og gå og du mangler muligens referansejord. Det ser ellers veldig pent ut. Endret 4. januar 2008 av Revolution Lenke til kommentar
syntEltric Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det ble et fint kabinett. Men hvordan er varmen? Tre er ikke kjent for å lede varme veldig bra. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Trekabinett? Pass på å holde vinduer igjen så ikke hakkespetten kommer :!: btw, tror jeg ville brukt et svart viftegrill-deksel i front. Og evt. prøvd å få tak i sort deksel til cd/DVD-en Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Tøffe saker. Du kunne jo kamuflert cd-drevet som en liten kommodeskuff da. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Flott arbeid. Men det nydligste trearbeidet jeg noensinne har sett var Snekkern sitt flotte sorte kabinett. Kongen av trekabinetter. Lenke til kommentar
Agrostar Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Flott arbeid. Men det nydligste trearbeidet jeg noensinne har sett var Snekkern sitt flotte sorte kabinett. Kongen av trekabinetter. Snekkern sitt, hmm. Dette har eg ikkje sett. Link? Lenke til kommentar
phax Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nei nå har jeg sett det også! Et hjemmelaget kabinett i tre..!! Hvor finner folk på alle disse mulige sprellene!? Også et stort vindu i sida av kabinettet? Jaggu meg kreative greier. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kjedelig med den fargen.. Jeg ville hatt litt mer farger.. Ellers så var den veldig fin. Lenke til kommentar
Fisker Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vil ikke hatt mer farger, det er stilig med trekabinett i trefarge. Herlig worklog, bra jobbet, Ivar. Jeg har vært så heldig at jeg har sett denne kassen IRL. =D Lenke til kommentar
t_o_r Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Nice, den passer til indredninga på hytta Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 heh, bildet av topphullet fikk meg til å tenke hubrokasse (som i fuglekasse for kongen av ugler). så når kassa skal pensjoneres så kan du tette noen hull og heise den opp i ett tre men uansett, bra arbeid. Lenke til kommentar
bosannes Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Veldig koselig! Skikkelig hyttekabinett. Digga den power-knappen i tre. Hva med å sette en form for list på viftehullet? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Flott arbeid. Men det nydligste trearbeidet jeg noensinne har sett var Snekkern sitt flotte sorte kabinett. Kongen av trekabinetter. Snekkern sitt, hmm. Dette har eg ikkje sett. Link? Jeg fant ikke Snekker`n sitt i farta men vil trekke frem Goscinnys "chipboard dream" som et annet glimrende trekabinett. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bra kabinett, men jeg synes du burde hatt sammenføyninger som ikke ga så synlige skruer. Bruke plugg eller såkalt kjeks. Lenke til kommentar
haalo Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Dette ble kjempefint. Flott arbeid, I.A.G . EDIT: Det ble et fint kabinett. Men hvordan er varmen? Tre er ikke kjent for å lede varme veldig bra.Varmen som slipper ut gjennom aluminium- eller stålplater er neglisjerbar i denne sammehnengen. Endret 4. januar 2008 av haalo Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Skulle ønske den var lakkert , det hadde sett bra ut hvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå