mcgroven Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Her er spillene vi i Gamer.no mener markerte seg sterkest i året som gikk. Les mer Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Får gratulere dere at dere klarte å skrive "Portal" og ikke "Orange Box". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ey, gleder dere dere ikke til Bad Company? Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Må bare påpeke det samme som Bruktbilen! Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ey, gleder dere dere ikke til Bad Company? Det er selvsagt mye mer å glede seg til enn det lille som nevnes helt på slutten av dette tilbakeblikket. Men denne artikkelen handler altså ikke om hva vi gleder oss til i tiden fremover, men hva vi kan glede oss over i året som nettopp har passert :-) Lenke til kommentar
Ferchie Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk ikke lest siden fra jobben, da den er sperret, men regner med at COD4 er med der. Det er min personlige favoritt for 2007! Lenke til kommentar
Josso Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kjekk artikkel det der Er godt enig med det meste. Gleder meg veldig til å se hva 2008 har og by på, tror for min del at det kommer til og bli bedre enn 2007! Edit: leif Endret 4. januar 2008 av brutality Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Den viste litt mer av det jeg ville se, men litt for mye bioshock! bleh! syns ikke dere overpriste super mario galaxy som alle andre gjør , ganske fair dømming sånn sett:) Lenke til kommentar
Camper_killer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Når Bioshock er "årets beste spill", så er det noe galt... Årets beste spill driver ikke og støver på rommet mitt. Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bra artikkel dette her, ja! Lenke til kommentar
Bulletus Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Når Bioshock er "årets beste spill", så er det noe galt...Årets beste spill driver ikke og støver på rommet mitt. Enig , jeg spilte ca 3/4 så orka jeg ikke mer , makan til repeterende og kjedlig - fortjener hvertfall ikke årets spill i mine øyne. Men smaken er som baken , og de fleste mener nok at Bioshock er best. Lenke til kommentar
MAAB Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bra artikkel, einig i det meste. Og som tidlegare blei nemnt, bra at skreiv Portal og ikkje Orange Box Lenke til kommentar
ttt Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dette var ein godt gjennomført kåring. Likte spesielt godt at dykk tok med den enkelte anmelders favoritter. Resultatet er jo sjølvsagt noko som alltid kan diskuterast, men dykk har i alle fall fått med mange av godbitane frå året som har gått. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Årets beste mmorpg kunne kanskje vært med? Lenke til kommentar
Captain Slow Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Eller åretsbeste håndholdte spill? Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ikke Crysis på beste visuelle design? Det syntes jeg var litt rart. Endret 4. januar 2008 av Martin-sama Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hadde kanskje ventet å se Mass Effect litt lengre opp og frem, men ellers så ble jeg ikke "sjokkert" Lenke til kommentar
operg Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ikke Crysis på beste virtuelle design? Det syntes jeg var litt rart. "Visuell design" har ikke nødvendigvis noe å gjøre med antall polygoner og effekter. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 *klapp* Er ikke enig med enkelte valg i kåringen deres, men jeg må ta av hatten og appludere, for dere klarer noe ingen andre sider til nå har klart. Begrunne avgjørelsen deres på en meget god måte. Dere klasker ikke bare tittelen i bordet som om det skulle være åpentlyst hvorfor denne tittelen vant, dere forklarer faktisk hvorfor den vant. La oss håpe at denne teksten setter standard for omtalene deres gjennom 2008, for gjennom 2007 har dere kommet med noen forferdelig merksnodige omtaler som ikke hang fast på en kjøttkrok med mot-tagger. Må og appludere for at dere ikke klasket Orange box som et spill men dro ut 1 spill av kassen og kåret det. Fint gjort, ser ut som dere henger litt på forumet, om så i bakgrunnen, likevell. Var det tråden som refset VGs kåring som fikk dere inn på bedre tanker? Uansett, fint skrevet og godt begrunnet. God kvalitet med andre ord. Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har vel alltid vært en selvfølge for oss å behandle hver del av Orange Box som et enkeltstående spill. De fikk da også hver sine omtaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg