supersmalltalk Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Hei. Driver en side, der title ikke viser. Siden er laget i php, med echo""; som html ligger i. Her har du headen av selve hovedsiden som ikke viser noe title...! <!DOCTYPE html PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01 Transitional//EN"> <html> <head> <meta http-equiv="Content-Type" content="text/html; charset=iso-8859-1"> <meta name="keywords" content="mass ord..."> <title>En side...</title> <STYLE> A:link { text-decoration: none; color: #363636; } A:visited { text-decoration: none; color: #363636;} A:active { text-decoration: none; color: #363636; } A:hover { text-decoration: underline; color: black;} </style> </head> Noen med anelse om hva som kan være gale? Mvh Kjetil Tveit Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 Dersom du har lagt sida ved hjelp av ein redirect, slik som tildømes .tk-sider, vil det vere ei frame som redirigerer deg. Dette gjer at det er tittel på den HTMLen i frames-koden som vert vist. Du kan i så fall endre dette i din profil hos dei som hostar sida. Viss ikkje, så veit eg ikkje... Lenke til kommentar
magikern Skrevet 12. februar 2003 Del Skrevet 12. februar 2003 hvis problemet ditt er at du har siden på feks .tk eller andre som bruker redirect så kan du lure dem med dette lille javascriptet: <html> <head> <title>din tittel</title> <script> <!-- Hide Script if (top.location != self.location) { top.location = self.location } //End Hide Script--> </script> </head> <body> her er da din side som du vil gi din egen tittel. </body> </html> gi oss en links til siden, det er alltid lettere å fixe noe man ser selv. Lenke til kommentar
supersmalltalk Skrevet 21. februar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2003 Siden dere har svart, så kan jeg jo si hva som var gale. Jeg har domene hos domeneshop.no og oppsettet med DNS hos dem, hadde jeg satt på at urlen på domene skulle stå i address, pga jeg har domene og webserver på to forsjellige plasser, dette gjorde at title ikke ville vises, så testet jeg med å ta dette av, så fungerte alt fint med en gang, blir på en måte "skikkelig" redirect når du tar av domene :o. Ha en fin dag folkens. Og takk for dere som svarte. Mvh Kjetil Tveit Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå