Kennyak90 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 jeg har nettopp formatert PC-en min, også vil jeg legge til musikk på iphonen min uten å slette allt innholdet på iphonen.. vil ha musikken som er innpå den fra før, men det står at jeg må slette allt innpå iphonen for å legge til nye sanger.. har søkt litt, og det er ikke det samme som å gjøre det på en vanlig ipod.. værsåsnill å hjelp meg:) Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er samme måte som iPod, ja... Når du har startet iTunes og koblet til iPoden, så avbryter du alle synkroniseringer. Så krysser du av på manuell overføring av musikk og filmer. Hvis dette går automatisk vil innholdet automatisk slettes hvis du ikke har innholdet på din pc. Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Det er samme måte som iPod, ja...Når du har startet iTunes og koblet til iPoden, så avbryter du alle synkroniseringer. Så krysser du av på manuell overføring av musikk og filmer. Hvis dette går automatisk vil innholdet automatisk slettes hvis du ikke har innholdet på din pc. overføring av musikk og filmer? hvor finner jeg det? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 I iTunes.... koble den til PC-en, gå i itunes og trykk på enheten. så ser du Håndter musikk og filmer manuelt Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 I iTunes.... koble den til PC-en, gå i itunes og trykk på enheten. så ser du Håndter musikk og filmer manuelt under valg? isåfall så står det ikke det.. det står kunn: -Automatisk synkronisering når denne iphone-enheten kobles til -Synkroniser kun avkryssede sanger og videoer. Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Å.. På iPod Touch står det valget jeg nevnte.. Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg lenger Lenke til kommentar
Kennyak90 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Å.. På iPod Touch står det valget jeg nevnte.. Da kan jeg dessverre ikke hjelpe deg lenger ok.. takk alikevell=) Lenke til kommentar
aloras Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Er ikke vits å lage eget emne for dette, så spør her siden det gjelder så og si det samme: Har fått ny bærbar maskin, og har en ipod Nano. Så vil jeg ha de sangene som ligger inn på iPoden over til pcen, uten at de slettes når jeg kobler til iTunes. Det jeg har fått til så langt, er å koble meg inn på, og da avbryte synkroniseringen med en gang. Så aktiverer jeg diskbruk slik at iPoden kommer opp som en bærbar enhet på min datamaskin. Men inn på der igjen så er det ingen mapper der all musikken ligger? Tenkte jeg bare kunne kopiere en mappe der musikken låg, men det altså ikke så enkelt. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 Brenn alle sangene fra gamle pc til en cd/dvd så legger du de over på nye og legger innpå itunes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå