Gå til innhold

Hva kan en vente å få for en ubrukt sixaxis?

bokfinn

Anbefalte innlegg

Det tror jeg så absolutt ikke noe på. Det er en grunn til at folk besøker auksjonssider; for å få ting billigere enn i butikken.

Hvis 300 kr ikke er bra nok for trådstarter, vil jeg heller anbefale han å gå tilbake til Lefdal å få den byttet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På billigste netshop i Norge koster kontrollen ~500kr inkl. frakt, så 300kr er på ingen måte en høy pris selv om det er privatperson. Følger kvitteringer med foresten? Kan være greit om det skulle oppstå problemer med kontrollen (med mindre det er worldwide-garanti greie eller hva det heter).

Lenke til kommentar

hmmm, du skrev jo i begynnelsen av tråden at du fikk denne i julegave, og ettersom du hadde to fra før så trengte du ikke denne.

grunnen du sa sist til at du ikke returnerte til butikk var fordi du ikke gadd å flytte deg fra godstolen, og nå er det plutselig en bundle ??

snodige greier

Lenke til kommentar
Fordi jeg fikk ps3 60gb bundle. Trenger ikke den ekstra kontrolleren, og får ikke levert inn bare en del av bundlen

Les under. Dette åpnet du tråden med:

Fikk en sixaxis kontroller til jul, men har 2 fra før av og spiller veldig sjeldent mer enn singleplayer.

Hvor mye kan en få for en uåpnet ubrukt kontroller?

Når du sier "uåpnet", så tenkte jeg på en slik kontroll som var kjøpt utenom som kommer i plastemballasje. Men om den fulgte med bundelen, er det vel ikke store greiene den er pakket inn i? Prøver ikke å antyde noe, men er lettere å skjønne noe av om du legger alle fakta på bordet.

Endret av 2bb1
Lenke til kommentar
hmmm, du skrev jo i begynnelsen av tråden at du fikk denne i julegave, og ettersom du hadde to fra før så trengte du ikke denne.

grunnen du sa sist til at du ikke returnerte til butikk var fordi du ikke gadd å flytte deg fra godstolen, og nå er det plutselig en bundle ??

snodige greier

Til det første, ja fikk denne i julegave. Hadde en halvdefekt som jeg fikk av en kompis fra før av som skrur seg av en gang iblant, derfor trengte jeg ikke en ekstra.

Til punkt to, skjønner du ikke ironi?

Fælt til inkvisisjon dette skulle bli

Lenke til kommentar
Det var nok heller ment som en spøk gitt ...

så sant så sant, men uansett. du skal kunne få 300 får den ville jeg nå tro. den er jo akkurat slik som den du får kjøpt i butikken..legg den på finn.no til annonse som koster 25 kr. se hva du får for den der, er ikke akkurat så mye jobb. skjønner ikke egentlig hvorfor du trenger et eget innlegg for å finne ut av du kan ta for en kontroll, do the math.

Endret av Pliskin1987
Lenke til kommentar

Okei, ble bare enda mer forvirret av ditt siste innlegg, hehe. Du fikk altså med 2 kontroller med bundelen, og i tillegg hadde du fått en kontroll med en kompis? Og så nå fikk du en 4. kontroll til jul? Og du er altså ute etter å selge den 4. som er i forseglet plastikkboks?

Lenke til kommentar
Når du sier "uåpnet", så tenkte jeg på en slik kontroll som var kjøpt utenom som kommer i plastemballasje. Men om den fulgte med bundelen, er det vel ikke store greiene den er pakket inn i? Prøver ikke å antyde noe, men er lettere å skjønne noe av om du legger alle fakta på bordet.

Jo, er full pakning som du får kjøpt i butikkene. Helt uåpnet og lik de du får på kjellkjøp og lefdal +andre

Jeg solgte nettopp 2 stk på QXL på 20 minutt for 350 inkl. frakt.

I rest my case.... Fint mulig å få solgt disse for MER enn 200kr stk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...