bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Fikk en sixaxis kontroller til jul, men har 2 fra før av og spiller veldig sjeldent mer enn singleplayer. Hvor mye kan en få for en uåpnet ubrukt kontroller? Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kan gi deg 200 inkl frakt jeg, om du er intr? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 kan gi deg 200 inkl frakt jeg, om du er intr? hah, neppe! La merke til en amerikansk padde ubrukt uten embalasje gikk for 300 på qxl for noen dager siden... Lurte bare på hvor mye noe slikt går for under normale forhold Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 tviler på at du får igjen så mye over 200 altså. Den selges jo helt ny hos VGP som er en meget kjent nettbutikk her på forumet i canada. Der selges den for 320,- inkl frakt helt ny! koster 50 CAD + 8 CAD i frakt. DVS 58x5,6=320,- kroner! fortsatt ikke intr. i å selge den for 200 inkl frakt? Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) tviler på at du får igjen så mye over 200 altså. Den selges jo helt ny hos VGP som er en meget kjent nettbutikk her på forumet i canada. Der selges den for 320,- inkl frakt helt ny!koster 50 CAD + 8 CAD i frakt. DVS 58x5,6=320,- kroner! fortsatt ikke intr. i å selge den for 200 inkl frakt? Ehm? Denne er HELT ny, i ubrutt embalasje. Dvs at jeg kan få 320 kr for den inkl porto, det er jo det du sier her i denne posten... Dessuten hvis det skulle gå noe feil med den, så er det bare å gå på lefdal og få ny, bedre enn det blir det neppe edit: samt at det tar lengre tid fra VGP, samt at du risikerer å betale moms hvis du er heldig/uheldig. Endret 4. januar 2008 av bokfinn Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) selv om den er ubrukt så får man ikke igjen det samme som den koster ny i butikk! slik er det dessverre, men selvfølgelig..du kan jo legge den ut på finn.no til 300,- Er du heldig får du igjen det! er ikke noe enklere for meg om den sku gå sunn. bor på gjøvik, ingen lefdal i nærheten så da må den uansett sendes. jeg har selv bestilt masse masse fra vgp, aldri betalt moms eller toll. det er det mange andre her inne som også har gjort. ingen har betalt moms eller toll! dem sender express med DHL, dvs 4-5 dager..så veldig mye lenger tid tar det ikke EDIT: Hvorfor gidder du å spørre her inne om du har bestemt deg for en pris uansett? Da er det jo bare å annonsere til det du vil ha igjen. Jeg gikk ut i fra at du var intr. i å bli kvitt den fort for en litt billigere penge enn du kan være heldig å få i stede for å annonsere på finn.no til 25,- Endret 4. januar 2008 av marjusen Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bokfinn, finn ut hvor du kjøpte den hen, og spør da Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 selv om den er ubrukt så får man ikke igjen det samme som den koster ny i butikk! slik er det dessverre, men selvfølgelig..du kan jo legge den ut på finn.no til 300,-Er du heldig får du igjen det! er ikke noe enklere for meg om den sku gå sunn. bor på gjøvik, ingen lefdal i nærheten så da må den uansett sendes. jeg har selv bestilt masse masse fra vgp, aldri betalt moms eller toll. det er det mange andre her inne som også har gjort. ingen har betalt moms eller toll! dem sender express med DHL, dvs 4-5 dager..så veldig mye lenger tid tar det ikke EDIT: Hvorfor gidder du å spørre her inne om du har bestemt deg for en pris uansett? Da er det jo bare å annonsere til det du vil ha igjen. Jeg gikk ut i fra at du var intr. i å bli kvitt den fort for en litt billigere penge enn du kan være heldig å få i stede for å annonsere på finn.no til 25,- Ok..... Butikkpris i Norge er 499++, så absolutt ikke utenkelig å få solgt den for 300. Ikke alle som gidder å ta seg bryet med å bestille fra VGP. Jeg ville bare vite hvor mye en kunne vente å få for den sånn ca, ikke hvor mye du prute den ned i. Lenke til kommentar
Teds Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 .... Denne er HELT ny, i ubrutt embalasje. Dvs at jeg kan få 320 kr for den inkl porto, det er jo det du sier her i denne posten... Dessuten hvis det skulle gå noe feil med den, så er det bare å gå på lefdal og få ny, bedre enn det blir det neppe Hvorfor drar du ikke selv og bytter den på Lefdal? Får du i tillegg full pris tilbake... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Betalte for ikke så veldig lenge siden 250 for en kontroller fra en annen på forumet her, den var brukt. Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 .... Denne er HELT ny, i ubrutt embalasje. Dvs at jeg kan få 320 kr for den inkl porto, det er jo det du sier her i denne posten... Dessuten hvis det skulle gå noe feil med den, så er det bare å gå på lefdal og få ny, bedre enn det blir det neppe Hvorfor drar du ikke selv og bytter den på Lefdal? Får du i tillegg full pris tilbake... Fordi det er langt til Lefdal, og jeg liker meg i stolen her jeg sitter Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvem er det som vill ha en slik en når de fleste vet att snart kommer Dualshock3 . Er ikke være å legge den ut for salg på finn/qxl eller noe i den duren og du finner fort ut hvor mye folk faktisk er villig til å betale for den Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hvem er det som vill ha en slik en når de fleste vet att snart kommer Dualshock3 . Er ikke være å legge den ut for salg på finn/qxl eller noe i den duren og du finner fort ut hvor mye folk faktisk er villig til å betale for den Det må vel bli alle de som i begynnelsen når ps3 kom sa at Rumble er noe tull, er Motion som er tingen... Ser for meg at de fleste spiser hatten sin nå... Men får bare ta meg en tur på Ebgames og høre hvor mye jeg kan få for den der... Endret 4. januar 2008 av bokfinn Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 bryet med å bestille fra VGP?? Det er akkurat like mye bry som å bestille fra komplett.no eller lignene...mindre bry enn å reise til elkjøp og enda mindre bry enn å kjøpe fra deg. da slipper man å gå til butikken eller posten for å hente pakka! man slipper å vegre seg for å betale på forskudd for en vare man ikke vet er i orden. bestiller du fra vgp som mange andre inkl. meg selv har gjort vet du at det er en meget seriøs forhandler. som har veldig god kundeservice, og dem leverer varen rett på døra med DHL!! Du betaler nesten halve prisen på de fleste spillene og nesten halve prisen på en kontroller! Lenke til kommentar
bokfinn Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 men si at du kjøper den på VGP og den går i stykker, hva gjør du da? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Sender den tilbake til VGP og du får en ny i retur (om det går på garantien). Kunne gitt deg 300 for den inkl. frakt om du ikke gidder å gå å bytte den. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 men si at du kjøper den på VGP og den går i stykker, hva gjør du da? da gjor jeg akkurat samme som om du sku kjopt den paa komplett... sender den tilbake.. om du kjoper den paa elkjop maa som regel dem sende den inn ogsaa.. Lenke til kommentar
Linuxguru Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Bortsett fra at porto fra Canada til Norge gjør det helt uaktuelt for noen å returnere den igjen. Får du 300 kr for en Sixaxis skal du bætre være gla' og fornøyd. Lenke til kommentar
marjusen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 fikk mail fra VGP nå...dem betalte visst porto om det gikk på garantien, om du sendte den som vanlig flypost. Det koster ca 200kroner. Men som sagt, om det gikk på garantien betalte dem portoen Lenke til kommentar
P1ay Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Legger du den ut på en auksjonsside får du helt sikkert full pris tilbake hvis du er tålmodig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå