Barely dead Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 På teorien prøven som er nå er det bare ett rett svar på hver oppgave. Jepp. Lenke til kommentar
nettressurs Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei Hvordan kan jeg klare teoriprøven for bil veldig lett? jeg leser og leser og leser hele tiden! men neida.. jeg sitter igjen med 8,9,10 feil hele tiden. Noen som har noen forslag om hvordan jeg kan forberede meg på prøva, å faktisk klare den? Er litt VEL lei av å stryke! Hei! Du kan trene på teoriprøve og laste ned mange nyttige tips på www.teoritester.no Mvh, Andreas Lenke til kommentar
Runar Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei! Du kan trene på teoriprøve og laste ned mange nyttige tips på www.teoritester.no Mvh, Andreas Siden det er du (i det minste en av de) som står bak teoritester.no, kan jeg fortelle deg at dere hadde gode spørsmål men elendig system. Jeg kom til å trykke "Neste" før jeg hadde svart på spørsmålet, og da jeg trykte "Tilbake", ble hele testen ødelagt. Den viste et tomt spørsmål og 45 sjekkbokser uten noe tekst bak. Trykte jeg "Neste" igjen, hoppet jeg over flere spørsmål. Lenke til kommentar
OddZen Skrevet 20. januar 2008 Del Skrevet 20. januar 2008 Når ble det slik at det kun er 1 riktig svar på hvert spørsmål? Før var det jo mange forskjellige alternativer som kunne være rett. Så da blir det feil å øve på en test som er laget som denne: Din side test Men ikke prøv på den fikk feilmelding på spørsmål 44 av 45, så fikk aldri sett hva jeg fikk. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 21. januar 2008 Del Skrevet 21. januar 2008 det beste tipset jeg kan gi deg er å øve på teoritentamen.no .. betal 30 kr eller hva det er for 24 timer. Spørsmåla på prøven er veldig like de som du får her. bare ta testen om og om igjen på teoritentamen.no Lenke til kommentar
redsword Skrevet 21. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2008 har tatt noen tester nå. består der hele tiden nå. men jeg får en teoritime her i byen om noen dager så dette blir nok bra! Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 har tatt noen tester nå. består der hele tiden nå. men jeg får en teoritime her i byen om noen dager så dette blir nok bra! Teoritime? Kan bare gå rett opp på biltilsynet og ta teoriprøven når vi føler for det her. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 31. januar 2008 Del Skrevet 31. januar 2008 Teoritime? Kan bare gå rett opp på biltilsynet og ta teoriprøven når vi føler for det her. Noen velger å ha litt teori hos en kjøreskole før man tar teoriprøven. Lenke til kommentar
redsword Skrevet 1. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2008 sånn som jeg nå. jeg tar noen timer for å friske opp minnet fra den gangen jeg hadde kjøretimer osv. Det er ganske greit egentlig. Masse man glemmer når man går et helt år uten å tenke på teori. Lenke til kommentar
Dstrand Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 Teoritime? Kan bare gå rett opp på biltilsynet og ta teoriprøven når vi føler for det her. Noen velger å ha litt teori hos en kjøreskole før man tar teoriprøven. ok, forsto det som om dere måtte bestille time hos biltilsynet påforhånd jeg. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 1. februar 2008 Del Skrevet 1. februar 2008 jeg og fikk det intrykket Dstrand, men det er altså ikke sånn. bare møter opp før dem stenger. du må sjekke åpningstidene selv tirsdag har de langåpent, hvertfall på trafikkstasjonen på Forus så må du huske og ta med deg penger ( for å ta prøven ) og identifikasjon ( bankkort/ pass ol. ) Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 13. februar 2008 Del Skrevet 13. februar 2008 mange skriver at testene på teoritentamen.no er veldig like de som du får hos biltilsynet men da må jeg spørre, er teoritestene på teoriprove.no, zensor.no eller trafi 3 like biltilsynets tester? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 14. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2008 det som er nærmest lik Teoriprøven hos biltilsynet, må nok være Teoritentamen.no Men jeg synes ikke de er helt like. siden jeg består nesten hele tiden på Teoritentamen.no. skjønner ikke helt hvorfor! menmen. Det er ihvertfall lærerikt på den siden da, i forhold til andre nettsider. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 14. februar 2008 Del Skrevet 14. februar 2008 det som er nærmest lik Teoriprøven hos biltilsynet, må nok være Teoritentamen.no Men jeg synes ikke de er helt like. siden jeg består nesten hele tiden på Teoritentamen.no. skjønner ikke helt hvorfor! menmen. Det er ihvertfall lærerikt på den siden da, i forhold til andre nettsider. har du bestått Teoriprøven hos bil-tilsynet enda? Lenke til kommentar
redsword Skrevet 15. februar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. februar 2008 etter en time hos kjørerlæreren så fant vi ut at jeg har bruk for Muntlig Teoriprøve siden jeg har dyseleksi. så for nok ta testen om noen uker Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Er testen på pc, eller på ark? Jeg kjøpte nettop 24 timers adgang til teoriprøven på teoritentamen.no og besto glatt (3 feil) Jeg består også på prove.no.. Foreslår dere at jeg bare skal prøve meg på teoriprøven hos biltilsynet eller bør jeg øve litt til? Hvor mye koster denne prøven? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Testen er på PC. Den koster 335 kr (kanskje litt mer). Hvis du har lest gjennom førerkortboken og føler at du har kontroll, så er det bare til å kjøre på. Det som egentlig er aller nyttigst er erfaring fra trafikken. Lenke til kommentar
dlarah Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 ok, takk skal du ha. Saken er slik at når jeg leser i teoriboken min så finner jeg jo altids ting som jeg ikke kan som feks at hvis du er våken i 25-30 timer så kan dette sammenlignes med en promille på 1. Men dette spørsmålet har jeg heller aldri kommet over når jeg har prøvd meg på internett tester. Men er det liksom meningen at jeg skal kunne alt i boken, eller er det bare sånn ca det samme som på internett testene at det ofte er det samme som går igjenn? Et annet spørsmål som jeg kom på i farten er, er spørsmålene på biltilsynet slik som internett testene i den grad at du kan se hvilke svar som ikke er riktige ved bruk av sunn fornuft? Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Jeg ville ikke følt meg så sikkert fordi om jeg kunne testen på internett. Lønner seg å lese igjennom boka grovt før man tar testen. Hvis man ikke er tjukk i penger og har god tid da? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. februar 2008 Del Skrevet 18. februar 2008 Et annet spørsmål som jeg kom på i farten er, er spørsmålene på biltilsynet slik som internett testene i den grad at du kan se hvilke svar som ikke er riktige ved bruk av sunn fornuft? Noen spørsmål går på sunn fornuft. Noen inneholder små forskjeller i ordbruken (bør, må, skal, kan, osv). Og noen spørsmål krever at du faktisk kan regelverket (om ikke ordrett, så ihvertfall innholdet). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå