jevel Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Nå viser du ikke til hvilken maskin du sammenligner med, så det er litt vanskelig å se hele forskjellen, men ut fra akkurat de spesifikasjonene du cutnpaster så har vel Toshibaen overtaket på grunn av vesentlig mer minne. Vet ikke om det er en feil fra Toshiba sin side, men ser at de lister 2GB maks på sin modell. Hadde den vært basert på nyeste chipset fra Intel så hadde det vært minst 3GB. For all del; misforstå meg riktig her. Jeg sier ikke at Toshibaen er en dårlig maskin. Det vet jeg ikke noe om, da jeg ikke har prøvd den personlig. Jeg sier at Lenovoen er veldig bra (R61 that is), da denne er bygget på samme plattform som T61 som jeg bruker til daglig, og som går seirende ut av tester verden rundt. Ikke nødvendigvis på specs, da dette er ting som varierer, men på merverdi. (Støtsikre harddisker, byggekvalitet, ThinkLight, sølesikkert tastatur, doble antenner etc. etc.) Vi snakker rett og slett maskiner i to totalt forskjellige klasser her. -KJ Lenke til kommentar
jesper90 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 jeg dreit meg ut, dette var en eldre modell med 512mb ram osv:P ,Den ene modellen jeg trodde det var snakk om var en omtrent lik maskin bare annet skjerm kort tror jeg det var, her er linken, beklager jeg skrev feil ista http://www.hjemmepc.no/tester/article158270.ece Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Hadde en slik maskin innom meg for 2 dager siden, klargjorde den, tweaket vista og fjerna unødvendig programvare. Fikk et bra intrykk av denne. Har vært borti langt dyrere PC-er med langt dårligere "feel" i Vista, så etter min mening er dette en knallpc for pengene. Lenke til kommentar
Lilac1 Skrevet 11. januar 2008 Del Skrevet 11. januar 2008 Hadde en slik maskin innom meg for 2 dager siden, klargjorde den, tweaket vista og fjerna unødvendig programvare. Fikk et bra intrykk av denne. Har vært borti langt dyrere PC-er med langt dårligere "feel" i Vista, så etter min mening er dette en knallpc for pengene. Hm, finner ikke XP drivere til denne saken på toshibas egne sider. Noen tips, eller gjelder det bare å smelle inn driverdetective og la det stå til? Lenke til kommentar
datafreak15 Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 I Elkjøp-avisa dukket Toshiba Equium A200-1V0 opp til 4995,-. Den har Dual Core på 1.46 GHz, 2GB ram og 120GB harddisk. Jeg syns det så ut som et bra tilbud, men jeg klarer ikke å finne noe informasjon om denne på nettet eller i prisguiden. Er det noen som har erfaringer med denne PC-en? dette er en god pc, min mor har nettop kjøpt den. den er rask pc, med od lagringsplass på 120gb. og vista home premium Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2008 Kult. Takk for tilbakemelding. Jeg spurte etter den på Elkjøp den uka her, og da sa de at tilbudet var gått ut og at de ikke hadde den inne. Men den dukker nok opp igjen. Skal se om jeg får tafset på den da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå