Gå til innhold

Judas Priest til Bergen 8. juni

noodles

Anbefalte innlegg

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Poppete, pompøs, og jævlig, men denne forelsket jeg med første riff.

Langt bedre kommersiel midtempo låt enn noe av det Halford og Priest har gjort på åresvis. Må vel kanskje tilbake til Touch of Evil, eller eventuelt Night Comes Down, for å få en lignende låt av samme klasse.

Men selvom den er superenkel og har en god hook, så er det sinnsykt mange lag av lyder gjennom hele låten. Fantastisk.

Etter tittellåten var jeg ennå litt skeptisk til albumet, men nå.... fy f..... Jeg gleder meg som en liten unge.

Forhåpentligvis er de harde låtene på albumet(War? Death? Plague and Pestilence) av samme kvalitet men bare harde som f....

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Eg har ikkje høyrd noko enno, og det står heller ingenting på BergenLive sine sider. Det står heller ikkje noko om at det ikkje skal vere oppvarmingsband, så det er berre å vente. Om ei veke veit du i det minste heilt sikkert om det var oppvarmingsband...

Dei byrjar turneen i morgon, så det dukkar nok opp litt meir informasjon dei neste dagane etter kvart som Priest nærmar seg Bergen.

Endret av noodles
Lenke til kommentar
Er utrolig spent på setlisten fra Helsinki!

http://www.roadrunnerrecords.com/blabbermo...ewsitemID=98327

De har kuttet ut Victim of changes og Beyond the realms of death fra forrige turne. Mine favoritter :mad: Jaja, blir bra uansett.

Se her:

Låter bra! Gleder meg til konserten, selv om jeg vil savne Beyond the Realms of Death og Victims of changes. Fordelene med at de utelater sistnevnte er at vi slipper den kjedelige gitar-"soloen" til Tipton som han har tværet på i 20 år+

CD

Lenke til kommentar

Om jeg skal si noe om setlisten så må det være at det er lagt for mye vekt på 80-talet. Jeg skulle gjerne sett at de spilte eldre klassikere som Exiter, BTROD, Victim of Changes og Tyrant. Jeg hadde også et lite håp om at de skulle grave ekstra dypt i katalogen og dra frem perler som Dreamer Deciever og Run of the Mill (som jeg leste i et intervju at Halford kunne tenke seg å spille), det hadde vert overlegent. Veldig overraskende er det også at de unnlater den kanskje aller største klassikeren: Living After Midnight. Det skal de ha respekt for.

Men for all del, det kunne vert mye verre, så er egentlig fornøyd. Ser veldig frem til blant annet Sinner og Dissident Aggressor. Blir kjempestas :thumbup:

Lenke til kommentar
Ikke lenge igjen nå :woot:

Jeg fant ut nå at det er 18år Aldersgrense, og jeg er bare 17 D=. Tror dere jeg kommer inn?

Hvis ikke kan du komme inn med en "verge" som er gammel nok tror jeg det stod.

Bare henvend deg til en av oss gamlinger som skal gå.

CD

PS. Så Priest første gang i 87 selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...