Gå til innhold

Laste ned sms fra iphone til pc?


Anbefalte innlegg

Ordinær iPhone boblevisning

Normal Innboks

Normal Utboks

Templates (dvs. maler, med mulighet for å lagre grupper for fast utsending av mange sms-meldinger osv)

Søkefunksjon som lar deg søke på et hvilket som helst ord i en hvilken som helst tekstmelding (meget snacks)

Sende kontakter

Ta backup av meldinger i txt-format og sende backupen til en hvilken som helst epost-adresse (skumle saker ...)

Intervallvibrering ved mottak av melding dersom det ønskes

Standardfunksjoner i andre telefoner altså (med untak av boblevisning og intervallvibrering).

Syns det er litt rart at apple ikke klarer å implementere slikt med en gang. Det blir overlatt til forbrukere å legge til funksjoner vi har hatt på andre telefoner i årevis :ermm:

hehe, ja.. helt enig. vet du an noen andre applications som er "musthave's"?;D eller greie og ha?:)

 

Det er vel ikke standardfunksjoner i alle andre telefoner. Smarttelefoner, kanskje. Man må huske på at iPhone er en hybrid mellom en enkel forbrukertelefon, en PMP og en smarttelefon. Det eneste den er av de tre er en fullgod PMP - rett ut av boksen. Uansett er SMSD i versjon 0.2.1 nå. Mye kommer til å skje, og så snart Apple har sluppet SDK kan man ikke lenger klage på at telefonen må låses opp og at Apple overlater ting til forbrukerne ...

 

Kennyak90: Det hører hjemme i en annen diskusjon :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Joa, den er jeg med på, men tross alt velger Apple å kalle det en smarttelefon selv.

 

Selvom SKDen slippes vil jeg fremdeles si at mye overlates til forbrukerene ved iPhone. Det er selvfølgelig ikke noe "problem" å installere ekstra programmer, men funksjoner som er HELT basic burde følge med. Hadde det bare vært templates f.eks. hadde det ikke vært så nøye, men 100kb limit er helt drøyt i en tilsynelatende "smart" telefon.

Lenke til kommentar
Joa, den er jeg med på, men tross alt velger Apple å kalle det en smarttelefon selv.

 

Selvom SKDen slippes vil jeg fremdeles si at mye overlates til forbrukerene ved iPhone. Det er selvfølgelig ikke noe "problem" å installere ekstra programmer, men funksjoner som er HELT basic burde følge med. Hadde det bare vært templates f.eks. hadde det ikke vært så nøye, men 100kb limit er helt drøyt i en tilsynelatende "smart" telefon.

hehe ja:P men med SMSD så er det ikke noe problem:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...