Gå til innhold

Laste ned sms fra iphone til pc?

Anbefalte innlegg

noen som vet hvordan jeg kan laste ned sms'ene mine fra iphonen min til PC-en min? har fullt minne, og de eneste meldingene jeg har er fra kjæresten min.. vil ikke slette allt hun har sendt meg:/ noen hjelpe meg?:D værsåsnill^^ håper Ibrickr kan brukes:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du brukt opp hele 8GB flashminnet på meldinger?

tror det er begrenset hvor mange sms'er du kan lagre.. den var bare 100kb på filen jeg tok backup av.. så kan ikke ha 8gb med meldinger nei:)

HVA?

Seriøst? ER det begrensninger på antall SMS på en "high-end" telefon i 2007/2008??

Lenke til kommentar
Det var det jeg også reagerte på. Uansett betryggende å høre at du ikke har brukt 8GB på meldinger :p

Men hvis begrensningen faktisk ligger på 100kB kan jeg ikke si annet enn at det er helt latterlig.

hehe. ja det hadde vært litt synd på meg viss jeg hadde 8 gb meldinger på mobilen xD men ja, jeg er enig. 100kb er ikke så mye;P

Lenke til kommentar
Heldigvis er det enkelt å ta backup. Har ikke lest tråden det referes til lenger opp, men installerer man nyeste versjon av SMSD kan man velge "Backup to mail". Da sender telefonen en pent formatert tekstfil til epostkontoen din.

installeres på iphonen? eller PC-en? jeg har ikke internett på iphonen min akkurat nå.. fikk telenor til å skru av 3g nettet på abonomanget mit. får etter 10 dagers bruk så var regningen på 740 kr.. :p klarte ikke å skru den av på andre måter..

HVA?

Seriøst? ER det begrensninger på antall SMS på en "high-end" telefon i 2007/2008??

HVA?

Seriøst? STOR, predictable overreagering når det kommer noe negativt om iPhone?? HVA?

det er litt sykt ja:P

Lenke til kommentar
HVA?

HVA?

Seriøst? STOR, predictable overreagering når det kommer noe negativt om iPhone?? HVA?

Hadde vært like oppgitt hvis jeg hadde hatt en slik begrensning på en Sony Ericsson smarttelefon også...

Lenke til kommentar

Begrensningen er vel der fordi det er grenser for hvor lange boblesamtalene kan være før det begynner å hakke litt når man scroller. Skjønner ikke helt hvorfor folk fortsetter å snakke om begrensninger når det meste som kritiseres ved telefonen allerede er utbedret i programmer til iPhone.

Dette kan SMS-funksjonen i iPhone om man installerer den vanligste applikasjonen (SMSD):

Ordinær iPhone boblevisning

Normal Innboks

Normal Utboks

Templates (dvs. maler, med mulighet for å lagre grupper for fast utsending av mange sms-meldinger osv)

Søkefunksjon som lar deg søke på et hvilket som helst ord i en hvilken som helst tekstmelding (meget snacks)

Sende kontakter

Ta backup av meldinger i txt-format og sende backupen til en hvilken som helst epost-adresse (skumle saker ...)

Intervallvibrering ved mottak av melding dersom det ønskes

Å si at iPhone har noe som er dårligere enn dette blir bare dumt.

Lenke til kommentar
Begrensningen er vel der fordi det er grenser for hvor lange boblesamtalene kan være før det begynner å hakke litt når man scroller. Skjønner ikke helt hvorfor folk fortsetter å snakke om begrensninger når det meste som kritiseres ved telefonen allerede er utbedret i programmer til iPhone.

Dette kan SMS-funksjonen i iPhone om man installerer den vanligste applikasjonen (SMSD):

Normal Innboks

Normal Utboks

Templates (dvs. maler, med mulighet for å lagre grupper for fast utsending av mange sms-meldinger osv)

Søkefunksjon som lar deg søke på et hvilket som helst ord i en hvilken som helst tekstmelding (meget snacks)

Sende kontakter

Ta backup av meldinger i txt-format og sende backupen til en hvilken som helst epost-adresse (skumle saker ...)

Å si at iPhone har noe som er dårligere enn dette blir bare dumt.

ja jeg fant ut det:) det var helt genialt! et musthave;D men jeg får uansett ikke til å konfigurere mailen min.. skjønner ikke hva jeg skal skrive på de forskjellige plassene.. kan du hjelpe meg med det? mailen min er [email protected] ;P og siden er www.marihuana.com/freemail.htm

Lenke til kommentar

Normal Innboks

Normal Utboks

Sende kontakter

Standardfunksjoner i andre telefoner altså (med untak av boblevisning og intervallvibrering).

Syns det er litt rart at apple ikke klarer å implementere slikt med en gang. Det blir overlatt til forbrukere å legge til funksjoner vi har hatt på andre telefoner i årevis :ermm:

Lenke til kommentar

Normal Innboks

Normal Utboks

Sende kontakter

Standardfunksjoner i andre telefoner altså (med untak av boblevisning og intervallvibrering).

Syns det er litt rart at apple ikke klarer å implementere slikt med en gang. Det blir overlatt til forbrukere å legge til funksjoner vi har hatt på andre telefoner i årevis :ermm:

hehe, ja.. helt enig. vet du an noen andre applications som er "musthave's"?;D eller greie og ha?:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...