ProStreetEier Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hei, jeg har trådløs nett (H-nett) og trådløst nett i huset, men når jeg spille eks: halo 3 så får jeg problemer med internettet hvert 6 minutte det står connection problem hjelp! Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis det er flere trådløse nett i nabolaget, ikke bruk samme kanal som de. (F.eks hvis naboen bruker kanal 6, bruker du kanal 4 eller 8.) Hvis du bruker brannmuren i ruteren, pas på at du har de rette portene åpene. Lenke til kommentar
ProStreetEier Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis det er flere trådløse nett i nabolaget, ikke bruk samme kanal som de. (F.eks hvis naboen bruker kanal 6, bruker du kanal 4 eller 8.) Hvis du bruker brannmuren i ruteren, pas på at du har de rette portene åpene. flott takk!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
aspic Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvis det er flere trådløse nett i nabolaget, ikke bruk samme kanal som de. (F.eks hvis naboen bruker kanal 6, bruker du kanal 4 eller 8.) Hvis du bruker brannmuren i ruteren, pas på at du har de rette portene åpene. Jepp.. kan godt vere at XBOXen foretrekker ein spesiell kanal. Eg veit at Wiien foretrekk kanal 1. Eg sleit med tilsvarande problem på min Wii, og då stod det på produsentens nettside at Wiien heller ville ha kanal 1 (då stod routeren innstilt på kanal 4). Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 kanskje et dumt spørsmål, men hvordan endrer jeg kanal??? Til f.eks 1... Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 lasse958: Har du "modem" med innebyggd trådløs ruter, eller har du egen trådløsruter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå