Gå til innhold

C&C Generals Strategi og generelle tips

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har du noen bra tips ? Poste dem ... :)  

En ting jeg lurer på, er om det går an at en unit vakter en bygning og ikke annet, og om noen units kan vakte en unit? Går det å sette opp sånne patrols osv. ?

Har du ikke spilt det da? Du kan bruke guard. Da passer uniten på en større område som den patrulerer.

///------ WARNING!! SPOILER ALERT!! ------

Kina's Overlord tanks med Propoganda Tower og Gatling Cannon er en bra combo. Bare husk og oppgradere Speaker Tower funksjonen.

Fly er også veldig bra. Gjerne hele 4 Airstrips med 4 jagere på hver Airstrip. Da kan du kjøre 2x8 fly raid. Sykt effektivt.

Også har du atombomba da. Aner ikke hvor mange du kan ha, men har hatt 4 samtidig selv.

Lenke til kommentar

Ja sitter å sliter med mission 7 .. banner og steiker .. har ikke noe RTS talent akkuratt. Men har iallefall fått tatt grabbet til meg litt ressurser i midten nå da ..

Men de kommer HELE tiden .. får ikke roet nervene .. må bygge noe defence opplegg rundt området for å få knertet de ned .. kanskje en flyplass hadde vært genialt for å knerte de rakett launcherne .. ? Er det som gjør spillet morsomt, er når det er utfordrende .. :) :) .. må sitte å fundere på åssen å løse problemet .. ikke bare bygge og skyte vilt og dett var dett ..

Andre tips ?

noen som spiller online forresten ?

Lenke til kommentar
Ja sitter å sliter med mission 7 .. banner og steiker .. har ikke noe RTS talent akkuratt. Men har iallefall fått tatt grabbet til meg litt ressurser i midten nå da ..

Men de kommer HELE tiden .. får ikke roet nervene .. må bygge noe defence opplegg rundt området for å få knertet de ned .. kanskje en flyplass hadde vært genialt for å knerte de rakett launcherne .. ? Er det som gjør spillet morsomt, er når det er utfordrende .. :) :) .. må sitte å fundere på åssen å løse problemet .. ikke bare bygge og skyte vilt og dett var dett ..

Andre tips ?

noen som spiller online forresten ?

Her er en bra forsvars taktikk på dette brettet:

Du vet huset som står helt til høyre på brettet, rett før inngangen til byen.

Sett to artilleri kanoner med guard der, og en nuke cannon som konstant skyter der det kommer tropper fra.

Samtidig har du noen vakt styrker i "oppgangen" til basen din fra byen. Her kan du ha en eller to gatling guns også.

Når det gjelder scud launcherene tåler de ikke mer enn ett angrep fra to MIGer, så sett to MIGer på air guard på hver side av "inngangen", og følg med hvis det kommer noen scud launchere.

Bruke mine drop der hvis du har valgt det.

Du kan utforske hele byen med Black Lotus, det hjelper.

Hvis du bygger flere fly kan du systematisk mose alt av forsvar de har i fjellsiden.

Men husk at scud stormen kan ødelegge det meste av forsvaret ditt, men hvis du bygger en nuclear missile bunker ute i ødemarken, vil AIen prøve å ta den med scudder. Men de er ikke sterke nok til å klare det.

Men uannsett, etterhvert går de tom for penger, så hvis du ikke har vunnet til da er det ekstremt lett og ta dem. :D

Lenke til kommentar

Vel en dårlig nyhet for alle som er imot pirate spill...

som sikkert alle vet her. har Generals warez version vært ute på nettet en god stund, nå har det kommet crack servere også for alle med den warez versjonen.....!

Var innom en av serverne... over 1000 stk som var der...

Lenke til kommentar

vet ikke helt om jeg liker spillet jeg....det var litt mye jalla superweapons....og hackere som likssom du kan ha hundre av....har du 15 stk eller noe så får du inn masse peng...det er bedre en peng biler jo...

nå har jeg bare spillt ferdig campaign på china da...men... :shrug:

Lenke til kommentar
Noen som vet hvor lang tid "vanlige" butikker som elkjøp og lignende bruker før de får inn spillet. Orker ikke forhåndsbestille.

Tja, vanlig og vanlig... Mente å se C&C: Generals på Outland i Østbanehallen (Oslo) eller så var det på Ram & Rom i Byporten.

Dette så jeg i går 12.2

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...