evgeny Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hei på dere og godt nytt år. Jeg har en streng som ser for eks sånn ut: text text text text text text text text text text text ----------------------Original Message---------------------- mere text mere text mere text mere text mere text mere text Jeg må få ut all texten som ligger fram til "----------------------Original Message----------------------" slik at resultatet da blir følgende: text text text text text text text text text text text Noen forslag? Takk på forhånd Endret 8. januar 2008 av evgeny Lenke til kommentar
hockey500 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Substring sammen med IndexOf of evnt. LastIndexOf funker nok fint til dette EDIT: siden du ikke spesifikt spør etter Regex tenkte jeg... Endret 4. januar 2008 av hockey500 Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 string new_message = message.SubString(0, message.IndexOf("----------------------Original Message----------------------")); eventuelt kan du bruke Split funksjonen hvis du vil ha delt opp i alle meldingene som er delt med dette. Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 Tusen takk. Skal teste nå Lenke til kommentar
evgeny Skrevet 7. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2008 string new_message = message.SubString(0, message.IndexOf("----------------------Original Message----------------------")); eventuelt kan du bruke Split funksjonen hvis du vil ha delt opp i alle meldingene som er delt med dette. Tusen takk det funka utmerket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå