HagEnuK Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 hei. Har nettopp installert winXP Pro Final, men som kjent funker ikke SB Live i dette OS. Creative holder på og lage noen drivere som kommer midten av oktober, derfor lurer jeg på om noen har snubbler over disse på nette i en beta versjon eller no. Lenke til kommentar
normal Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 hva mener du funker ikke. det funker hos meg, men ikke bra. er en del hakking (maskinen stopper et øyeblikk i 3dmark av og til osv) men det tror jeg er det forbannade highpoint 370 raid kontroller drittet på abit kt-7-raid kortet mitt som køkker seg (IGJEN!) Lenke til kommentar
Stone Skrevet 26. september 2001 Del Skrevet 26. september 2001 LOL!! Abit har sin sjarm :wink: Prøvd med 103b Driverne til Highpoint`n, eller sjekket PaulsFAQ hos Viahardware.com. Creative sine "gamle" soundblaster kort liker IKKE Via hovedkort! Skiftet derfor til SantaCruz! Men måtte også bruke 103b driverne Stein-O Lenke til kommentar
cjordan61 Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Funker bra hos meg. Brukte windows update og da lastet den ned helt ny driver. cjordan61 [ Denne Melding var redigert av: cjordan61 på 2001-09-27 08:14 ] Lenke til kommentar
Balderac Skrevet 27. september 2001 Del Skrevet 27. september 2001 Jeg brukte også Windows Update og fikk en litt bedre driver til Live kortet. Men en ting som IKKE funker i XP er Logitech MouseWare 9.4. Hvis jeg installerer disse driverene kødder musa seg i UT. Du roterer for fort, begynner å springe avgårde av deg selv og slike ting. (jeg har move forward på venstre museknapp) Logitech musedriverene som følger med XP funker derimot. Litt kjipt å gå glipp av alle funksjonene i Mouseware. Lenke til kommentar
HagEnuK Skrevet 27. september 2001 Forfatter Del Skrevet 27. september 2001 Lastet ned fra WinUpdate og det funka veldig veldig bra! lyden ble jævelig kraftig og fin bass helt toppers! Lenke til kommentar
BlackAdder Skrevet 29. september 2001 Del Skrevet 29. september 2001 Sjekk ut: http://shs-sound.paraknowya.com/ Vet ikke om de driverne er nyere eller bedre enn de som følger med til winxp. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 30. september 2001 Del Skrevet 30. september 2001 prøv å flashe biosen på kt7a-raid. Flashet min til siste oppdaterte og nå har maskina stått på i 4 dager uten problemer i det hele tatt. Harddisken gikk raskere, ingen låsninger enda. HURRA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå