TehKris Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Skal gå til innkjøp av en ny runde tilskudd fra PF. Siden jeg er litt undervektig (ca. 70 kg, 183 cm), er økning i vekt/muskelmasse første pri. Har nettopp begynt på treningsstudio, men er motivert, og trener 3 ganger i uka (noen ganger 4), og ser for meg en rask økning i både styrke og masse. Tidligere tok jeg Cell-Max og Big Mass (protein og kcal), men smaken til Big Mass sjokolade var rett og slett forferdelig, så jeg vurderte denne: http://www.proteinfabrikken.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=3887 Noen som har erfaring? Vurderer også en ny bok med Cell-Max og kanskje X-CE-ME kreatinet til PF (virker veldig bra). Noen andre forslag? Lenke til kommentar
War Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Kan gjøre noen bedre dealer her synnes jeg. Endret 10. januar 2008 av War Lenke til kommentar
christer-R Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Dropp X-CE-ME, du. Prøv en omgang med monohydrat først, for å se om du er responder eller ikke. Mye bedre kreatin IMO. Prøvde en boks X-CE-ME, og jeg merket stor forskjell selv da jeg byttet til mono- i positiv retning, altså. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå