Mr Womack Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Heisann! Satt nettopp å leste noe på VG Nett og fant ut at jeg ville skrive ut dette. jeg trykka på print men så sier printeren fra at jeg må ha mer ark. Javel tenker jeg å setter inn flere nye ark og trykker på printeren men den står fortsatt å blinker rødt og grønt.. Rødt på knappen der det er ark liksom for å trykke når du har satt inn ark Grønt der jeg slår av og på skriveren Printeren heter HP Deskjet 5550 hva kan jeg gjøre? Jeg prøver å trykke på knappen til ingen nytte, ta ut strømmen til printeren og slå av og på.. men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Se om du klarer å skrive ut en testside. Start - kontrollpanel - skrivere - høyreklikk skriver - egenskaper - velg å skrive ut test side Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 for meg høres de ut som om skriveren ikke registrerer at det er papir i skriveren . kontroller om papiret ligger helt korket i skriveren og om det ikke er noe som blokkerer dette tipset er på generelt grunnlag siden jeg har liten kjennskap til hp Lenke til kommentar
Mr Womack Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har ordnet det like etter jeg skrev dette innlegget ellers takk for svar Lenke til kommentar
sinnaelgen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hva gjorde du for å få det i orden ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå