Joachim_F Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 THQ har kunngjort at de vil spillmatisere Pixar-filmen Wall-E, hvor vi følger en ensom robot på en forlatt jordklode. Les mer Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Høres ut som en interesang film, liker Pixar veldig godt Lenke til kommentar
akarno Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kult, høres ut som en spennende film! Ellers en bitteliten skrivefel i "ac action". Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg vedder sokken min på at det spillet får under 5/10. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Men altså.. hva slags "nyhet" er dette? Det lages jo _alltid_ spill av Pixar-filmer. Lenke til kommentar
eNigma333 Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Gleder meg til filmen. Cars spillene (ja det er 2) er de beste spill som er basert på film, tviler på at dette spillet blir like bra. Lenke til kommentar
Strandball Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Selvsagt blir det ikke bra. Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg vedder sokken min på at det spillet får under 5/10. Jeg vil ihvertfall ikke ha sokken din så jeg vedder ikke imot! Lenke til kommentar
Ferroflu Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Se tralier på http://www.apple.com/trailers/disney/walle/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Men altså.. hva slags "nyhet" er dette? Det lages jo _alltid_ spill av Pixar-filmer. Det lages jo alltid "revolusjonerende" skytespill med grensesprengende grafikk og gameplay også, men det kommer alltid nyheter om det ;P OT; så gleder jeg meg mer til å se filmen og spill etter slike filmer pleier som oftest å bli dårlige... selv om det kommer fra Pixar så har jeg mine tvil.. men det gjenstår seff å se. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg