ze5400 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Først og fremst, jeg vet at emnetittelen suger. Har noen forslag til noe bedre, så skrik ut. Så til saken. Jeg vil gjennomgå alt som postes i _GET, men jeg trenger ikke bare verdien, men også "feltet". Det løste jeg på denne måten. $V = serialize($_GET); print "$V<br/>"; $V = preg_replace("/[a-z]:[0-9]:{[a-z]:[0-9]:\"/", "", $V); $V = preg_replace("/\";}/", "", $V); $V = preg_split("/\";[a-z]:[0-9]:\"/", $V); $C = 0; foreach ($V as $TMP) { print $TMP; if ($C % 2 == 1) { print "<br/>"; }else print " => "; $C++; } Det som er relevant er jo såklart preg_replace og preg_split. Resten er bare kode for å teste om det virket. Er ikke slik det skal integreres, så print_r vil ikke virke. Jeg er mildt sagt ingen racer på regex, og ikke vet jeg heller om det er noen andre metoder for å gjøre dette. Fint om noen sier ifra om det er bedre måter å gjøre dette på. Mvh; ze5400. Endret 4. januar 2008 av ze5400 Lenke til kommentar
Intramin Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) foreach($_GET as $key => $innhold){ echo "Nøkkel: ".$key.", innhold: ".$innhold; } Hvis det du prøver på er å lagre output av print_r, så kan du bruke TRUE i andre argument. Eks: $var = print_r($_GET, TRUE); Endret 4. januar 2008 av Intramin Lenke til kommentar
ze5400 Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) foreach($_GET as $key => $innhold){ echo "Nøkkel: ".$key.", innhold: ".$innhold; } Hvis det du prøver på er å lagre output av print_r, så kan du bruke TRUE i andre argument. Eks: $var = print_r($_GET, TRUE); Takk foreach($_GET as $key => $innhold) er mye renere enn det jeg lagde. Hvorfor klarer jeg aldri å tenke ut sånt Endret 4. januar 2008 av ze5400 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå