Donnie Darko Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Jeg må få tak i linser idag da jeg skal til kongsberg i morgen, så hvordan kan jeg få det? Var hos optikeren, men han var selfølgelig på ferie og kom tilbake på mandag. Mandag er det skole, og behøver linser der osgså. Hva gjør jeg? Endret 4. januar 2008 av MathiasF Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Har du ikke briller du kan bruke da? Ellers er det vel ikke annet å gjøre enn å løpe rundt til alle linsebutikker du kan finne og høre om de har riktig type linser på lager. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Briller er det dårlig med. Problemet er vel at jeg ikke er helt sikker på styrken xD Endret 4. januar 2008 av MathiasF Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hehe, da ville jeg tatt en tur til optikeren og fått det sjekket Er utrolig greit å ha briller i backup så lenge det er så mange begrensninger med linser (kan ikke brukes mer enn X timer om gangen, kan ikke brukes når du er syk/har feber, kan ikke ta en middagslur med linsene på, osv.) Men who am I to talk.. jeg fikk meg linser i julen og har ikke skaffet meg briller ennå. Jobber med saken Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Optikern er på ferie :-/ Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det er bare å stikke innom en optiker ( kjede ) så sier du den styrken du skal ha og at du skal ha den. Så tar du pengene/kortet og betaler. Har gjort det samme før da jeg var inød. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Optikere har egentlig ikke lov til å selge deg linser uten å ha deg som klient, dvs. at du har tatt synsprøve der. Men, hva mener du med at optikeren er på ferie? Er butikken stengt, eller er det en privatpraktiserende som bare har et kontor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå