Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Pc vil ikke starte, mest sannsynlig PSU og hk

Anbefalte innlegg

Pc vil ikke starte, mest sannsynlig PSU.

Pc-en er et par år nå og ifjor, altså starten av 2007 så skrudde den seg av og hver gang vi prøvde å skru den på pep hk.

Jeg har latt den ligge i ro helt til nå og når jeg startet den nå var spaken bak på PSU skrudd på slik at den gikk etter amerikansk strøm, mener at den får mer strøm når man skrur på den.

Ihvertfall, den smallt og tok med strømmen i hele huset.

Prøvde å skru på pc-en like før at noen i huset hadde skrudd på spaken bak på PSU, dette var uten respons fra pc-en.

Jeg mener, ikke noe lys fra hk og ingen vifter som gikk rundt.

Er både hk og PSU gått og/eller hva mer trur dere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du prøver å ta alle delene ut og putte dem inn igjen. Jeg har også hatt et problem som var lignende og det jeg gjorde var og sjekket om noen ledninger var revet av og sjekket alle koblingene og tok ut cpu, minne og skjermkort og satte dem inn igjen så virket alt som før. Håper du prøver dette og får det til :thumbup:

Lenke til kommentar

Da testet jeg akkurat HDD på ene pc-en min og den fant den ikke :( Kom opp at pc-en ikke fant den selv om pinnen som er bak på HDD var stillt inn på master, bare 1 HDD i test pc-en og det var den jeg reddet fra andre pc-en.

Skal teste den i hoved pc-en imorgen for å se om det er bare pc-en som ikke takler den HDD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...