Gå til innhold

Verbatim DVD+ plater hakker etter en stunnd

Anbefalte innlegg

Hei,

Når jeg brenner DVD filmer på plater (Image) så hakker de i DVD spilleren etter en stund.

Skulle se en film i helga, men ca 1 time ut i filmen "stoppet" den opp og det bare hakket osv.

Prøvde å spole og alt mulig funket ikke. Skulle prøve å kople opp en annen spiller og i mellomtiden kjølte plata og den andre dvd spilleren seg ned... Etter dette funket det helt fint i den samme spilleren.

Kan platene/spilleren bli så varm at det begynner å hakke etter en time? Dette har skjedd hjemme på min dvd spiller også flere ganger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei,

Når jeg brenner DVD filmer på plater (Image) så hakker de i DVD spilleren etter en stund.

Skulle se en film i helga, men ca 1 time ut i filmen "stoppet" den opp og det bare hakket osv.

Prøvde å spole og alt mulig funket ikke. Skulle prøve å kople opp en annen spiller og i mellomtiden kjølte plata og den andre dvd spilleren seg ned... Etter dette funket det helt fint i den samme spilleren.

Kan platene/spilleren bli så varm at det begynner å hakke etter en time? Dette har skjedd hjemme på min dvd spiller også flere ganger.

Høres rart ut. Men det er mye som spiller inn.

Hvilken brenner som ble brukt til å brenne platen har størst innvirkning på avspillbarheten av platen. Hvem som har produsert platen for Verbatim spiller inn da ikke alle holder helt samme kvalitet, og hvor varm/kresen DVD-Spilleren er spiller også inn.

Muligens du kan si hvilken brenner du har og hvilket serienummer som står rundt senterhullet på Verbatim platen din og hvor den er produsert (står på pakningen)?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...