Gå til innhold

Hvilke spill bør man kjøpe?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo internettet fullt av "Best of" - kåringer, så de burde være verdt en titt i denne sammenhengen, feks IGN sin;

http://bestof.ign.com/2007/ps3/

Mine personlige anbefalinger er COD4, Assassins Creed, Uncharted, Orange Box.

Men du må jo helst vite selv hva slags spill du liker... :)

(forresten ville jeg ha ligget unna Motorstorm og Resistance - de begynner vel nesten å bli avleggs allerede?)

Endret av Stalking Hawk
Lenke til kommentar
Playstation 3-spill, og det heter ikke "hva" spill.

Les nettiketten du...skal sitere for deg..arhem..

"Husk at en aldri skal rase ut i tråden med kritikk av skrivefeil eller grammatiske feil. Om spørsmålet er dårlig formulert kan du pent og høflig be trådstarter omformulere spørsmålet. Dette kan legges til som et svar i tråden hvis det er et engangstilfelle, men hvis du har ergret deg over samme person tidligere anbefaler vi at du sender en personlig beskjed til personen der du ber han prøve å skrive tydeligere. Det finnes nemlig mennesker som har skrive- og leseproblemer og da skal man ta hensyn."

Til trådstarter:CoD4,Motorstorm,RR7....det er mange spill du kan skaffe deg...Det er mange gode spill der ute som er verdt å prøve seg på :)

Lenke til kommentar

Min topp 10 (PS: 100% subjektivt, men er sikker på at spillene vil falle i smak hos de fleste):

1. Uncharted - Genialt! Obligatorisk! Terningkast 6

2. CoD4 - Hvis du liker denne typen spill vil du elske dette. Terningkast 6

3. Heavenly Sword - Så undervurdert, så undervurdert. Første treningsbrettene er litt kjedelige men etterhvert blir det herlig etter min mening. Glimrende historie. Spilet er over etter snaut 10 timer, men er det ikke deilig når spill blir ferdig før man blir lei av dem? Terningkast 5

4. Oblivion - Bortsett fra et noe pussig level-up system, er dette spillet perfekt. Terningkast 5

5. Orange box - Den legendariske Half Life 2 serien, så langt den har kommet. Samt det helt ok multiplayerspillet Team Fortress og geniale Portal. Sistnevnte er til tross for bare 3-5 timers spilling nesten verdt 500 kroner alene. Har av en eller annen grunn ikke klart å bli helt revet med av Half Life, men føler at jeg er ganske alene om dette... Terningkast 5

6. Assasins Creed - Moro, men litt ensformig. Lekker grafikk øker imidlertid interessen kraftig. Terningkast 4

7. Rathcet & Clant - Moro, men ble ikke helt revet med. Terningkast 4

8. Ninja Gaiden Sigma - Veldig bra, men ikke fantastisk. Terningkast 4

9. Virtua Fighter 5 - Et solid slossespill. Terningkast 4

10. SingStar - Greit å ha til passende anledninger. Terningkast 5 (Faller ned på listen da det ikke er et "ekte" spill etter min mening)

Endret av P1ay
Lenke til kommentar

Kjøp deg en Dual Shock 3 og følgende spill:

- Uncharted: Drakes Fortune

- Ratchet & Clank: Tools of Destruction

- Singstar (alltid morsomt på vor- og narchspiel)

- Lair (så har du noe å støtte opp et ustøtt bord med)

Endret av Ravn
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...