Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter hos en jente?

Anbefalte innlegg

Tja, her er det vel noe få punkter.

-Humor

-Freaky. Et kjedelig sexliv er uaktuelt!

-Trenger ikke være supermodell, men jeg må tenne på dama

-Intelligens

-Vi må ihvertfall ha et par like interesser.

-Hun må ha sin egne venner, slik at jeg slipper å dra med hu der jeg skal hele tiden. Noen ganger vil man bare være med gutta.

-Det viktigste, hun kan ikke være sutrete.

Helt lik faktisk!

Å jeg fant ei som passa alle krav! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen av ting som kunne være kjekke og hatt, dette er mine. Er ganske like thrice sine :D

I dag.

- Freaky

- Må tenne på dama

- Selvironi, ha litt humor, være litt morsom

- Må tenne på henne

- Overraskende, litt sånn frekk - på denn måten

- Ikke sutrete

- Alle vennene trenger ikke å være de samme som jeg har

- Lik meg

OM vi skulle bo sammen.

- Intelligent, må ikke være helt kinderegg eller blond.

- Lage god mat

- Deltidsjobb - blir stusselig å komme hjem uten mat på bordet :p

- Flink til å bake

- Førerkort

- Renslig, men ikke sånn "støv på hjernen ting". Dvs. 'vaske hele tiden' sykdommen.

Lenke til kommentar

For meg er det viktig at hun har humor, litt sjenert (men ikke altfor mye, nok til at hun f.eks. tør å be meg ut på noe). Hun burde være snill, 100% til å stole på, omtenksom.

Utseendemesssig:

Lyst hår, blå øyne, hår til nakken (evt litt lenger), fint smil, vakre,uskyldige øyne, ører som ikke stikker for mye ut

Lenke til kommentar

Ærlighet, utroe horer kan brenne.

Personlighet, hun må ha noe mellom øra.

Selvironi, hun må kunne klare og spøke om sin egen person.

Særpreg, litt freaky stil eller noe sånt er elsk. (emo light kanskje?)

Trofast, dette burde komme som en selvfølge.

Også må jeg klare og tenne på henne, hjelper lite med alle overnevnte kvaliteter når dama veier 234 kg, heter gunn og er kretsmester i alt som er tungt og skal hives langt :p

Lenke til kommentar

Jeg faller lett for jenter som ikke har det helt bra(depresjon, for eksempel), muligens fordi jeg liker i vite at jeg kan være der for henne, og hjelpe henne gjennom tunge tider. Ellers setter jeg humor som veldig viktig, god humor(god som i lik den jeg har :p ). Hun må også være lett å prate med, og være ærlig. Ærlighet står høyt.

At hun er fysisk lavere/mindre enn meg og glad i kjøtt, og ikke minst mindre glad i fisk, det foretrekker jeg også(Men det er kanskje ikke relevant her)

Det er også å foretrekke at hun er litt impulsiv, og blir med på diverse på sparket, kino, gjøre noe utenom det vanlige.

Hun burde også ha god smak( - men ettersom hun er forelsket i meg, så har hun jo det, da :thumbup: )

Evne til å samarbeide, kommunisere og ikke minst være i godt humør.(dette stemmer kanskje ikke helt med depresjon som jeg nevnte, men ... vanskelig å forklare.)

Endret av notalive
Lenke til kommentar
Gjest Medlem-148998

Jeg kan ikke svare for alle, men det er ikke noe spesielt jeg går etter. Det er egentlig ingenting spesifikt den personen jeg skal like må ha. Plutselig får jeg bare følelser for en jente, og jeg vet ikke helt hvorfor. Men selvfølgelig, at du er snill, morsom, og til å stole på gjør det jo bare bedre.

Rett og slett bare en fin personlighet :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg kan ikke svare for alle, men det er ikke noe spesielt jeg går etter. Det er egentlig ingenting spesifikt den personen jeg skal like må ha. Plutselig får jeg bare følelser for en jente, og jeg vet ikke helt hvorfor. Men selvfølgelig, at du er snill, morsom, og til å stole på gjør det jo bare bedre.

Rett og slett bare en fin personlighet :thumbup:

Der har vi meg :) Jeg ser ikke etter noe særlig hos en jente, men jeg blir ikke forelsket i hvem som helst heller...

Lenke til kommentar

ting jeg ser etter:

et pent smil

at hun ikke er høytidelig og tror alle vil ha hu

utradisjonell :p

skal ha en vis intelligens no newton trenger ikke hu å være men at hu ikke er som vise jenter du ser på byen

sans for humor og har litt humor selv

er ikke ute etter å ha kontroll eller å bli kontrollert (altså ikke ei som prøver å skifte helt på deg og heller ikke no tøffel helt, det gjelder også at hun ikke er en tøffel helt for vennene sine å)

dømmer ikke folk uten videre

ærlig (til en vis grad at hu selv skjønner hva som kan fornærme seff)

er ikke en perfeksjonist

at hun ser sunn ut (og nei jeg mener ikke at hu skal se ut som en modell eller no men at hu ikke ser ut som en "hval" eller at hun er så tynn at du nesten kan spille på ribbeina hennes

og at jeg vet at hu ikke er no løs greie som har vært på alt og alle (denne delen må jeg jo seff få vite oss venner eller folk som kjenner henne så blir ikke akkurat det første jeg ser etter siden jeg vet jo faktisk ikke hvem som er og ikke er løs

ja det var det som kom til meg akkurat nå når jeg tenkte på det her... krav stor skal man være har man respekt for seg selv :p

Lenke til kommentar

-Uhøytidelig, her inngår trofast. Tillit settes høyt begge veier.

-Selvironisk

-"God humor" les:kan le av mye

-Initiativtaker/Spontan

-Stilfull

-At hun har noe i hue

-Oppegående, vite hva hun vil med livet

-Følsom

Og noe jeg har skjønt at jeg lett faller for, mest ang. utseende;

-Et pent ansikt

-Blondt hår

-Pene øyne (sjelens vindu vet dere;) )

-Flørtete, klarer å "vippe deg av pinnen" en gang i blandt!

Lenke til kommentar

Hun må forstå at ting som høres frekt ut KUN er ironi/sarkasme/på tull...

Om hun spør om hu ser fin ut i en kjole og jeg sier med lit inlevelse, nei, så bør hun ikke blir sur.

Har funnet ut at det meste jeg sier i klassen osv osv blir tatt opp litt frekt. Det kan være f.eks " Blødde du da du skrev stilen?" (fordi læreren har rettet så mye), mens jeg selv sitter der med en stil som er ti ganger verre.

La oss si at hun fikk 5, men en del skrivefeil, og jeg fikk 3, da tar hun det som en frekkhet å si noe slikt, selv om jeg itter der å peker på min egen og prøver å være morsom.

hmm.... hun må tåle litt, og gjerne gi litt tilbake, men forstå når leken er over, jeg trenger ikke forstå det.

At jeg finner henne tiltrekkende er en selvfølge, (Det betyr at hun glatt går igjennom alle deres kvalitetssjekker på utseende)

Har ikke sovet i natt, mulig innleggetpreges av det.

Lenke til kommentar

ser etter, mA ikke ha alt , men en del av det av det mA hun ha.

+ utseende

+ personelighet

+ selv ironi

+ ha venner, som vi kan gjOre noe med, sAnn at jeg slipper og stA for det hele tia

+ liker A pule

+ digg kropp

+ humor

+ selvtilitt

+ Smart at hun ikke er dum

+ kan vise fOlser

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
men hu ska elske å ære deg selv om du e en drittsekk å ligger å rølper?

Det kan vel ikke være så vanskelig å forstå, men jeg skal forklare deg det, siden du tydligvis ikke forsto hvordan det henger sammen.

Hun må ha evnen til å elske meg for den slubberten jeg er, på samme måte som at jeg elsker henne for den hun er. For at jeg skal kunne bli forelsket i en jente så må hun være rimelig godt utstyrt inne i hodet. Jeg er så heldig at jeg har funnet jenta i mitt liv - hun oppfyller alle "kravene" mine, pluss at hun elsker meg akkurat slik jeg er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...