Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva ser du etter hos en jente?


Anbefalte innlegg

Gutter: Hva ser dere etter i en (potensiell) kjæreste?

 

Altså hvis du er en gutt/mann som gjerne vil ha en kjæreste. Du er ikke ute etter bare sex, men du har ikke giftemål og barn i tankene helt ennå. Men en jente/dame å være sammen med hadde ihvertfall vært fint, forhåpentligvis en man kan være sammen med hele livet. Hva slags kvaliteter/egenskaper setter du da pris på? Hva skal til for at du forelsker deg i en jente? Er det noen ting ved en jente som du tiltrekkes spesielt? Tenker da først og fremst ikke på utseende, men det indre. Er det noe du kan sette ord på?

 

Jeg vil veldig gjerne høre deres egne preferanser og tanker rundt dette, uansett hva de måtte være! :)

 

Er selv jente, og har sett en del "hva ser du etter hos en mann" tråder på diskusjonsforum rundt forbi, men syntes det er mer spennende å høre hva gutta er ute etter!

 

Håper på mange svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For meg er det veldig viktig at jenta har noe mellom øra. Altså at hun er rimelig oppegående. Det blir fort slitsomt å måtte forklare når vann koker og slikt. Selvironi og humor er også veldig viktig for meg. Kan ikke jenta gå utenfor huset uten å sminke seg så er hun ingenting for meg. Det er sikkert 100 andre ting som også er med i likningen, men dette er nok kanskje det aller viktigste.

Lenke til kommentar

Enig i flere av punktene over:

-en viss grad av intellekt

-selvironi

-uhøytidelig

-ikke for mye temperament, det er jeg lei av

 

Det jeg dog setter aller øverst er gjensidig tillit og trofasthet. Hun må være 100% til å stole på, og hun må stole 100% på meg. Hun må være 100% trofast og ta som en selvfølge at jeg er det samme. Uten de punktene i boks er en jente uaktuell for meg.

Lenke til kommentar

Tja, her er det vel noe få punkter.

 

-Humor

-Freaky. Et kjedelig sexliv er uaktuelt!

-Trenger ikke være supermodell, men jeg må tenne på dama

-Intelligens

-Vi må ihvertfall ha et par like interesser.

-Hun må ha sin egne venner, slik at jeg slipper å dra med hu der jeg skal hele tiden. Noen ganger vil man bare være med gutta.

-Det viktigste, hun kan ikke være sutrete.

Lenke til kommentar
Gjest Guest_asdf_*

Ho må aldri lyve for meg, aldri være respektløs, og aldri aldri aldri tro ho har noe jeg ikke kan få fra noen andre.

 

En god, gammeldags jordnær jente. Ja, de vokser ikke på trær gitt! (Alle norske jenter streber jo etter å bli gutter..)

Lenke til kommentar

Mye av det som allerede er sagt.

 

For meg er det viktig at hun deler noen av de samme interessene som meg. Også viktig at vi kan være åpne om det meste og ikke holder ting vi vil snakke om inne. Sånt bryter ned forhold til slutt etter min oppfatning.

 

Også viktig at hun er selvsikker. Trenger ikke tro at hun er verdens hotteste eller noe men orker ikke jenter som fisker etter komplimenter og hele tiden skal snakke om hvor stygge de syns de er.

 

Som de andre sier også viktig at hun er intelligent. Ikke noe spennende med en jente som ikke kan snakke om noe annet enn helgens fyll eller Akon's nye singel.

Lenke til kommentar
Gjest Godstogkaninen

Trofast er vell en av de viktigste, et helvete å gå å lure på om jenta du er sammen men

holder på med noen andre. Være åpen og ha en god bråte med humor.

Jenter som aldri gidder å finne på gøyeting blir fort kjedelige

Lenke til kommentar
Gjest Guest_oew_*

Vel, jeg må vel kunne si at jeg har en svakhet for jenter med grønne øyne.. Aner ikke hvorfor - men det er nesten så jeg kan se på en jente om hun har grønne øyne før jeg ser øynene hennes.. Merkelig egentlig..

 

Andre ting:

- Må være mulig å snakke åpent til henne, og at hun gjør det samme tilbake

- Ha en positiv holdning

- Jenter som synger er ingen u-ting

- Hun må gjerne være kunstnerisk

- Bør ha noen av de samme interresser/samme smak som meg

Lenke til kommentar
Jeg glemte det aller viktigste selvsagt, hun må ha evnen til å elske den slubberten jeg er for den jeg er.

 

du? ska ikke du elske hu for den hu er da? selv om hun ikke er så klok som du vil ha henne osv?

 

måtte bare si noe.. den der var så rar..

 

Nei, for da mangler hun det som må til for at man kan bli forelsket, for å så å begynne å elske personen. Har hun ikke de tingene, ja, da skjert det nok ikke noe :)

Lenke til kommentar
Gjest Gjest-Man
Jeg ser etter ganske lite. Lite vits i å legge opp hele samlivsplanen, da blir det jo ikkenoe spennende. Jeg ser etter to ting;

 

- Impulsiv

- Utseende

 

Kall meg gjerne slem og overfladisk, men utseende betyr mye når du først møter jenta.

Tja.. fitten må vel være åpen, ikke trang, hun må være lett å kommunisere med og noen fuckings deilige bryst. Etter det kan vi ta en titt på innsiden som teller. x)

 

- Jada, jeg er i puberteten. x)

Lenke til kommentar

- Sjarm

- Lett å prate med

- Noe som tiltrekker meg, jeg kan jo ikke synes at kjæresten er schtøgg, men hun trenger IKKE å være en sexbombe :) Men hva jeg og "allmennheten" synes er tiltrekkende kan være to forskjellige ting. Men poenget er egentlig at hvis du spyr av å se på henne så er hun ganske sikkert ikke den rette.

- Tillit

 

Er egentlig ikke kravstor, men vi må passe sammen, forstå hverandre på et dypt plan, og slippe å måtte forklare poenget med vitser HELE TIDEN.

Man bare -er- med dama.

Lenke til kommentar

Morsom tråd. Min "krav" det siste året har gått opp ganske mye, så detta kan også bli morsomt for meg og tenke litt over. Here it goes:

 

- Over middels selvsikker

- Sjarm

- Litt vill i senga, jeg hater og måte oppleve "fredagsknullet" og kun det. Sex skal være spontant

- Selvironi

- Muligheten til og snakke sammen selv om vi er uenige. Altså ikke nødvendigvis rope til hverandre hver gang det oppstår en krangel

- Respektere min følelser og behov, på lik linje som jeg vil gjøre for henne

- Litt bein i nesa

- Humor

- Utseende betyr en del, men som mange andre krever jeg ingen glamormodell

- Jeg må kunne stole på henne

- Hun burde være sosial av seg

- Intelligens

 

Ting jeg setter pris på, men ingen krav:

 

- Jenter som kan pynte seg litt ekstra, uten grunn

- Jenter som overrasker deg på en måte

- Når jenta skaper romantik

 

Tja, det var vel mer eller mindre min beskrivelse på en ganske så perfekt kjæreste. Tar gjerne imot tips om hvor jeg kan møte en slik person, for etter et år har jeg ikke sett noen :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...