E-wok Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Live funker perfekt helt til alle ungene i USA kommer hjem fra skolen. Med andre ord, du kan fint spille online til 8-9 på kvelden. Hvert fall slik for meg... Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Live funker perfekt helt til alle ungene i USA kommer hjem fra skolen. Med andre ord, du kan fint spille online til 8-9 på kvelden. Hvert fall slik for meg... Da må det være noe galt med tilkoblingen min! Jeg får bare røde hits når jeg søker etter games. noen finner han, men de kan man ikke joine.. Lenke til kommentar
pappagutt Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ja herregud... når me betaler 500kr i året så kan me ikkje rekne med att det skal fungere i den viktigaste tida på året..ein har jo ikkje rett på noko ein har betalt for...! viss kaffetrakteren din ryker, ikje gå ned i butikken å klag, gå og ta deg ein tur ut i naturen, ikkje syt som ein idiot.:! skjerp dere..! Du har KANSKJE rett på å få refundert 1 uke dvs 15 kr fra MS for tiden det var ustabilt.... Lenke til kommentar
_Ice-T_ Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) ja herregud... når me betaler 500kr i året så kan me ikkje rekne med att det skal fungere i den viktigaste tida på året..ein har jo ikkje rett på noko ein har betalt for...! viss kaffetrakteren din ryker, ikje gå ned i butikken å klag, gå og ta deg ein tur ut i naturen, ikkje syt som ein idiot.:! skjerp dere..! Du har KANSKJE rett på å få refundert 1 uke dvs 15 kr fra MS for tiden det var ustabilt.... Du har en ganske dy LIVE du om du betaler 15 kr pr.uke som tilsvarer 780,- for 12mnd Om du tar 500 og deler det på 52 så får du 9.61 pr.uke Sorry, kunne ikke dy meg... Endret 9. januar 2008 av _Ice-T_ Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Kunne kjøpt en deilig kald cola for de pengene!=) Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ja herregud... når me betaler 500kr i året så kan me ikkje rekne med att det skal fungere i den viktigaste tida på året..ein har jo ikkje rett på noko ein har betalt for...! viss kaffetrakteren din ryker, ikje gå ned i butikken å klag, gå og ta deg ein tur ut i naturen, ikkje syt som ein idiot.:! skjerp dere..! Du har KANSKJE rett på å få refundert 1 uke dvs 15 kr fra MS for tiden det var ustabilt.... Om du kjøper 4 stk 3mnd da? eller kanskje 12 stk 1 mnd? 3 mnd= 159,- 159*4 =636,- 636/12= ca:12 kroner! kunne ikke dy meg! Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 500 kr for 12 mnd, /12= 41,66 kr pr. mnd. Kjekkt å få det i gave da! Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 500 kr for 12 mnd, /12= 41,66 kr pr. mnd. Kjekkt å få det i gave da! Men det har jo ikke gått en hel måned, mer 2 uker. Så vi bør egentlig få rundt 20 kroner hver. Jeg har krav på de 20 kronene! Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 500 kr for 12 mnd, /12= 41,66 kr pr. mnd. Kjekkt å få det i gave da! Men det har jo ikke gått en hel måned, mer 2 uker. Så vi bør egentlig få rundt 20 kroner hver. Jeg har krav på de 20 kronene! Det har du ikke! Du har tydeligvis ikke lest reglene man må godkjenne for å bli medlem! Datt du helt i dass eller? Hvor var det du såg at xbox live fungerte for flere dager siden? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hva faen? Det var altså ikke åpenbart at jeg tullet? Jo, det var det! ...Og nei, jeg har dessverre ikke kilder på hvor jeg leste det atm. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har funket 100% her i de siste dagene. Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hei får ikke engang logget på live,bare jeg som har problemer ??? Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 nei jeg får heller ikke logget meg på Lenke til kommentar
eddie1 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har hvert trofast med microsoft men nå er det nok,blir en PS3 på fredag.Først så tok det en evighet før jeg fikk min første xbox reparert så ble jeg lovet en ny men fikk en brukt som holdt i 2 uker før jeg nå byttet den inn for 12 dager siden med en Elite fra EB games i moss.Når da det ser ut til og være i orden så klikker xboxlive!!! har hvert ute i over 2 uker uten en beklagelse eller en forklaring på hva som er feil.Var uten nextgentel i 10 dager og fikk gratis ut året(2mnd) altså avslag på 940.- nei nå går jeg fra xbox og hddvd til sony og Blu-ray Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Syntest det er merkelig at jeg, og mange andre på dette forumet får spilt, men samtidig er det motsatt for mange Jaja, det spørs hvor mye bedre PS Network blir når det også begynner å kjenne presset, men lykke til Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har hvert trofast med microsoft men nå er det nok,blir en PS3 på fredag.Først så tok det en evighet før jeg fikk min første xbox reparert så ble jeg lovet en ny men fikk en brukt som holdt i 2 uker før jeg nå byttet den inn for 12 dager siden med en Elite fra EB games i moss.Når da det ser ut til og være i orden så klikker xboxlive!!! har hvert ute i over 2 uker uten en beklagelse eller en forklaring på hva som er feil.Var uten nextgentel i 10 dager og fikk gratis ut året(2mnd) altså avslag på 940.- nei nå går jeg fra xbox og hddvd til sony og Blu-ray Åssen klikker Xbox Live for deg da? Bor i Moss jeg også Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Har hvert trofast med microsoft men nå er det nok,blir en PS3 på fredag.Først så tok det en evighet før jeg fikk min første xbox reparert så ble jeg lovet en ny men fikk en brukt som holdt i 2 uker før jeg nå byttet den inn for 12 dager siden med en Elite fra EB games i moss.Når da det ser ut til og være i orden så klikker xboxlive!!! har hvert ute i over 2 uker uten en beklagelse eller en forklaring på hva som er feil.Var uten nextgentel i 10 dager og fikk gratis ut året(2mnd) altså avslag på 940.- nei nå går jeg fra xbox og hddvd til sony og Blu-ray bytter konsoll og nett tjeneste til konsollen på grunn av 2 uker med litt problemer med live? må le litt her.. men lykke til ja Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hvor blir det av spillet vårt forresten? Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hvor blir det av spillet vårt forresten? Kanskje de prioriterer å fikse Xbox Live før de gir oss spillet vi er lovet. Det håper i hvertfall jeg. Og det kan hende at vi må vente til neste uke eller noe slikt før vi får vite hvilket spill vi får, men som sagt vil jeg helst at de fikser XBL før de gjør noe annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå