Gjest member-97590 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Tja, et arcade spill for utallig mista spilletimer? Jaja, dei er jo M$, så kan jo ikkje miste for masse penger heller, så lite som dei har. Nei, syns heller dei kunne spandert noke anna, som litt gratis Live spilling, eller kanskje litt gratis morosaker på Marketplace?(tenker da på themes osv) Dei tapte egentlig litt penger på meg i julen, skulle kjøpe gold i jula, men bestemte meg for å vente pga all nedetiden. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Denne diskusjonen bør vel kanskje endre overskrift! Er vel ikke jula nå vel? Det er faen meg snart påske! Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva prater du om? Live er da ikke fortsatt nede... Dessuten er det lenge til påske Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Hva prater du om? Live er da ikke fortsatt nede... Dessuten er det lenge til påske løk. hva er overskifta da? er det jul nå? hva faen prater du om? det er faen meg snart påske og live er fremdeles nede. Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Idiot. Nei Live er ikke nede nå. Er på jeg... Det er ikke snart påske nei. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Idiot. Nei Live er ikke nede nå. Er på jeg... Det er ikke snart påske nei. Jeg og er på live. Men jeg får ikke til å joine noen spill. Og i forhold til jul, er det snart påske. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Og så var vel LIVE teknisk sett aldri nede heller, men hadde alvorlige problemer som heller ikke rammet alle i like stor grad... Lenke til kommentar
runeMa Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Spiller COD4 uten avbrudd jeg nå. Går så det suser, enn så lenge... :!: Lenke til kommentar
Amored Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Idiot. Nei Live er ikke nede nå. Er på jeg... Det er ikke snart påske nei. Jeg og er på live. Men jeg får ikke til å joine noen spill. Og i forhold til jul, er det snart påske. Vi er nærmere jul enn påske, din tulipan. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Spiller COD4 uten avbrudd jeg nå. Går så det suser, enn så lenge... :!: Jeg også =) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Skal fortsatt nevnes at live er særdeles treigt, det klikker dog ikke nå lenger, og at på CoD er matchmakinga ganske fucka med tanke på hvilke servere man finner osv Lenke til kommentar
dnthalhuk Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Idiot. Nei Live er ikke nede nå. Er på jeg... Det er ikke snart påske nei. Jeg og er på live. Men jeg får ikke til å joine noen spill. Og i forhold til jul, er det snart påske. Vi er nærmere jul enn påske, din tulipan. Med tanke på at vi ikke kan reise bakover i tid er vi nærmere påske, men kommer du deg til jula før påske har du rett. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Varer jula helt til påske? Nei, det var visst ikke sant, for midt i mellom kommer faste...... Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 jeg har bursdag i påska i år! (styrer tråden i en ny rettning) Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ^^ det har jeg også blir 18 Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 ^^det har jeg også blir 18 haha. fin avsporing! Men vi er nærmere påske enn jul! og jeg bruker høytider som markerte kalenderpunkter for å beskrive min skuffelse av M$. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 http://www1.vg.no/spill/artikkel.php?artid=192728 LEGG MERKE TIL DENNE UTTALELSEN: Microsoft offentliggjør de gode salgstallene i kjølvannet av store problemer med deres Xbox Live-tjeneste i julen. Mange brukere opplevde at de ikke klarte å logge seg på tjenesten. - Selv om tjenesten ikke var helt nede på noe tidspunkt, er vi skuffet over hvordan den presterte, sier Xbox Live-sjef Mark Whitten ifølge Reuters. Skulle tro at tjenesten var difused i jula, men nå er den tilbake! Nå gidder jeg ikke mer! Legger ut 360 min på billigsalg på qxl Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Xbox Live er vel halveis oppe å kjøre nå? Har da spilt flere matcher med både CoD4 og HALO3. I tilfelle er vel Live oppe før du i det hele tatt får sent Xboxen ville jeg tro Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Xbox Live er vel halveis oppe å kjøre nå? Har da spilt flere matcher med både CoD4 og HALO3. I tilfelle er vel Live oppe før du i det hele tatt får sent Xboxen ville jeg tro Det er faen ikke oppe og går. Det er dog noen timer amerikanerene (noen av dem kanskje) som ligger å sover. Da er det kanskje muligheter for å få spilt en liten halvtime. kanskje. ifølge forumer på Xbox-live, vil ikke tjenesten være fullstendig oppe og gå før i midten av februar!!!!! Lenke til kommentar
Tøffli Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hadde da merkelig nok ingen problemer med CoD4 i går, og da spilte jeg fra rundt klokken 5 til 9 om dagen. Mulig det er tilfeldig hvem det funker for... noen andre brukere som har erfaringer å dele? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå