Amored Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 da var det igang att...fullstendig havari i cod4...ufattelig tåpelig dette begynner og bli no..! Dumme amerikanere De må absolutt begynne å spille når vi er så godt i gang. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jepp, nå er det FULLSTENDIG umulig å finne game her også... Altså, hvor lang tid tar det å fikse sånt her? Fått et par uker på seg nå, burde være mer enn nok. *Utålmodig* Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 ja jeg sutrer, men jeg skaffa meg liksom orange box i romjula, 600kr for å skulle game team fortress 2 med kamerater, men neida det funka seff ikke:/ på et par dager. derfor jeg var pissed og om jeg får et spill som jeg ikke engang vil ha for at det skal være ok intresser meg lite Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Ja no er live helt på trynet her også! Kommer inn i game lobby, men når alle er inne blir vi tuppa ut igjen. Ikke mulig å komme seg inn på online games! Forbanna møkk!!! Nei jeg fyrer på en film også får jeg heller se senere Lenke til kommentar
AndyG Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Yes, the team is working on LIVE. e just updated me. about an hour ago Siste update på majornelson.com ang. problemene med LIVE. Ser ikke ut til at det er noe mer spesifikk info. Lenke til kommentar
embrace_m3 Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Live suger i forhold til Playedstation Network. Skjønner ikke hvorfor en så sugen tjeneste skal koste $$$??? PSN er gratis og stabilt, burde da ikke være så vanskelig å få dette til? Hvorfor er det sånn egentlig? Ed it: Har prøvd å logge meg på nå i flere timer!!! argh altså!!! Endret 6. januar 2008 av embrace_m3 Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Hadde sinnsykt mye problemer med å finne game i CoD4 i sta, men rundt 22-23 tiden ble det ganske bra, og jeg fikk spilt en stund. Men, så klikka matchen(når den skulle lage teams), så da gadd jeg ikke mer. Håper at det blir bedre snart!! Lenke til kommentar
Bunder Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Live suger i forhold til Playedstation Network.Skjønner ikke hvorfor en så sugen tjeneste skal koste $$$??? PSN er gratis og stabilt, burde da ikke være så vanskelig å få dette til? Hvorfor er det sånn egentlig? Ed it: Har prøvd å logge meg på nå i flere timer!!! argh altså!!! Stabilt og stabilt. Var akkurat hos en kompis og spilte cod på ps3.. Halvparten av gangene ble vi host, men ingen (fikk) joina. Andre halvparten ble man disca med en gang man kom seg inn. Siste halvparten fikk vi spilt, men det lagga. (finn en feil =) Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Live suger i forhold til Playedstation Network.Skjønner ikke hvorfor en så sugen tjeneste skal koste $$$??? PSN er gratis og stabilt, burde da ikke være så vanskelig å få dette til? Hvorfor er det sånn egentlig? Ed it: Har prøvd å logge meg på nå i flere timer!!! argh altså!!! Rart da at testene utført av flere spill-magasiner, og at i sammenligninger blir live trukket ut som den soleklare vinneren, senest på dagbladet sin lille "FAQ" om PS3, XB360 og Wii. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 MEN!!! Akuratt nå, rett etter jul 2007 som var en gullgruve for Xbox, så er Live ustabilt. Blir nok bra etter hvert.. Lenke til kommentar
Reklame Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 NÅR?-blir det bra igjen? Har de sagt en dato eller et klokkeslett? Hvor finner jeg oppdatert info om nedetiden? Lenke til kommentar
Snurreleif Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 (endret) MEN!!! Akuratt nå, rett etter jul 2007 som var en gullgruve for Xbox, så er Live ustabilt. Blir nok bra etter hvert.. Har nok noe med julegavene til alle Engelske squeeky voice kidsa å gjøre. Harr harr. Endret 7. januar 2008 av NiXx Lenke til kommentar
Lygre Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 NÅR?-blir det bra igjen? Har de sagt en dato eller et klokkeslett? Hvor finner jeg oppdatert info om nedetiden? Xbox Live har aldri vært nede. Er bare problemer for tia som de sikkert prøver å fikse. Lenke til kommentar
C-Style Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har ihvertfall noen missfornøyde amerikanske gamere saksøkt microsoft for den nette sum av 26 millioner. De tålte ikke at live var nede og var slettes ikke fornøyd med et gratis arcadespill i kompensasjon. Sier bare: Amerikanere, de er fjerne hele gjengen. Hmm...tror faktisk jeg skal saksøke Blizzard hver gang Wow er nede. Eller når internett linja fra telenor detter ned. Hadde nok kommet langt med den. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Nå har ihvertfall noen missfornøyde amerikanske gamere saksøkt microsoft for den nette sum av 26 millioner. De tålte ikke at live var nede og var slettes ikke fornøyd med et gratis arcadespill i kompensasjon. Sier bare: Amerikanere, de er fjerne hele gjengen. Hmm...tror faktisk jeg skal saksøke Blizzard hver gang Wow er nede. Eller når internett linja fra telenor detter ned. Hadde nok kommet langt med den. OM ikke MS har understreket i avtalen at brudd kan forekomme og at MS ikke er forpliktet til å ta høyde for økt brukermasse og stabilitet har de jo begått avtalebrudd. Et slikt kontraktsbrudd i USA pleier jo å bli dyrt, og selv om 26 mill er latterlig, skal det bli spennende å se hva MS velger å forsvare seg med, eller om det blir forlik.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Tror dem vinner. Dem vill nok få de 26 millionene ja. Lenke til kommentar
Comprade Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Seff. De vil også få en ponny og to enhjørninger. mmm....enhjørning Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Jeg skjønner ikke helt hvorfor alle klager så mye, nedetid er noe man må ta høyde for. Kabel-tv, ADSL, osv. Ingenting fungerer perfekt, sånn er det bare. Lenke til kommentar
Porty Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 Føler det nesten bare er folk som klager på at CoD4 er dårlig.. er det bare det som ikke funker online? Spiller selv halo 3 for tiden å det funker kjempe. Har ikke hatt noen spesielle problemer, av og til tar det lang tid når jeg skal spille med en kompis på samme skjerm online, men eller funker det helst kjempe Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. januar 2008 Del Skrevet 7. januar 2008 hvor lenge varer dennegratis acraden? har problemer med å komme meg på live, gikk glipp av noe annet for en stund siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå