Akrabra Skrevet 5. januar 2008 Del Skrevet 5. januar 2008 Dere får jo noe tilbake, grin mere.Jeg er bare glad det er ennå flere på LIVE, flere man kan grause i cod4 ! Kos med et arcadespill :-P Ja for du vet at absolutt alle mennesker er like!????????? sarkasme er min beste venn! Lenke til kommentar
scribbleh Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg tenker ikke på dere som ikke har COD, fordi dere som ikke har det er bare duster de som er duster er vel de som klarer å svare sånn som du. jeg har cod og det er mange som ikke spiller cod og gir f*** i det.. greit nok at cod er kanskje det mest spilte spillet for tiden men det betyr ikke at de som ikke spiller er duster av den grunn! Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 jeg bare lurer, hvor langt har egentlig MS komt i med fiksinga av Live, noen som vet? Lenke til kommentar
downsattack Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 (endret) Jeg tenker ikke på dere som ikke har COD, fordi dere som ikke har det er bare duster de som er duster er vel de som klarer å svare sånn som du. jeg har cod og det er mange som ikke spiller cod og gir f*** i det.. greit nok at cod er kanskje det mest spilte spillet for tiden men det betyr ikke at de som ikke spiller er duster av den grunn! Må bare le av at du virkelig klarte å ta den kommentaren min seriøst. Ikke nok med det men du klarte å hisse deg opp av den og. Bra gjort Til deg som spurte om hvor langt det har jeg kommet så har ikke jeg sett noe. De har fått fikset noe, hovedproblemene ligger i Call of Duty nå. Er vel litt det om er problemet og, at de ikke har sagt nok om problemene. De kommenterte det jo først etter over en uke etter at XBL fikk problemer. Endret 6. januar 2008 av downsattack Lenke til kommentar
LordShaft Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jeg satt å spilte COD med noen amerikanere i går kveld/natt og de sa at arcade spillet hadde blitt gitt ut og no hadde live småproblemer igjen for at alle skal laste det ned samtidig!? Hva som er sant eller ikke har jeg ikke peiling på, men jeg bare kaster ut løse rykter jeg hørte de gutta prata om!? Lenke til kommentar
Chaz0r Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når skal vi få dette spillet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Dere får jo noe tilbake, grin mere.Jeg er bare glad det er ennå flere på LIVE, flere man kan grause i cod4 ! Kos med et arcadespill :-P Ja for du vet at absolutt alle mennesker er like!????????? sarkasme er min beste venn! Prøver du å si at det er kjipt at flere nå har skaffet seg xbox live? I flere spill kan jeg bruke tid på å finne motstandere i den gamemoden jeg vil spille. Jeg ser på det som en fordel når flere finner veien online :] Og hvem vet, kanskje arcadespillet er brukbart! Lenke til kommentar
Mr. Bridger Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Når skal vi få dette spillet? Det ble vel sagt i pressemeldingen at vi kom til å få mer info om dette i løpet av de neste ukene. Så vi får nok ikke noe med engang dessverre. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 F**n så grådige folk er! Surver over at det "bare" får et arcade-spill... Dere bør være glade for at MS faktisk bryr seg nok til å gi bort noe som helst. Jeg synes dette er kjempesnilt av MS, og gir blanke f**n i om det er Frogger eller Worms vi får gratis. Whiners :'( Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Må da få lov å sutre litt når vi alle vil spille i romjula, som er tiden vi har mest fritid på. Menmen... Problemer oppstår jo uansett i blandt, og det har fungert så og si perfekt det 1,5 året jeg har vært på live, så skal ikke klage... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 F**n så grådige folk er! Surver over at det "bare" får et arcade-spill... Dere bør være glade for at MS faktisk bryr seg nok til å gi bort noe som helst.Jeg synes dette er kjempesnilt av MS, og gir blanke f**n i om det er Frogger eller Worms vi får gratis. Whiners :'( F**n å mye dere skal sutre over at vi sutrer da. Jeg gir faen i om MS gir meg noe, når jeg ikke får spillt på 360n min etter 8. Bare fordi dere har spillt online 2 ganger uten mikk og døde, betyr ikke at alle har samma erfaringer som dere. For min del så kunne likesågodt xboxen fått RRD hver dag etter 8. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 må si meg enig med Boff3n Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Jessda, kvart over 8 opplevde jeg en connection interrupted, etterfulgt av klikka xbox. Etter å ha skrudd den på, hang den seg opp på leaderboardet, for å så gi meg beskjeden "Disconnected from Xbox Live". Logga meg på igjen, da klikka den, og nå sitter jeg her. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 klikka for hele partyet her også...me spilte i ca 2 timer...kvart over 8 var det game over.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 F**n å mye dere skal sutre over at vi sutrer da. Jeg gir faen i om MS gir meg noe, når jeg ikke får spillt på 360n min etter 8.Bare fordi dere har spillt online 2 ganger uten mikk og døde, betyr ikke at alle har samma erfaringer som dere. For min del så kunne likesågodt xboxen fått RRD hver dag etter 8. Les posten min en gang til du... Jeg sikta til de som surver over at vi "bare" får et arcade-spill. Fint å utnytte lesekunnskapene sine til det fulle før man slenger noe tilbake. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og poenget er? Jeg synes heller ikke at et Arcadespill som vi får om noen uker er en god erstatning, og om en ser på hvordan businessverdenen egentlig er, så bør jeg kanskje være fornøyd, men det er jeg ikke. Hvorfor? Fordi jeg sitter med en maskin med en verdi som varierer etter som klokka tikker. Jeg vil kunne spille på kvelden om jeg vil det. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Og poenget er?Jeg synes heller ikke at et Arcadespill som vi får om noen uker er en god erstatning, og om en ser på hvordan businessverdenen egentlig er, så bør jeg kanskje være fornøyd, men det er jeg ikke. Hvorfor? Fordi jeg sitter med en maskin med en verdi som varierer etter som klokka tikker. Jeg vil kunne spille på kvelden om jeg vil det. MÅ du spill online hele tiden? Kan du ikke bruke PS3n din da? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Singleplayer er kjedelig PS3 har jeg ikke, men kunne trengt en nå.. Lenke til kommentar
Amored Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 Singleplayer er kjedeligPS3 har jeg ikke, men kunne trengt en nå.. Da så. Opps, syntes jeg så PS3 i signaturen din... Sorry. Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 6. januar 2008 Del Skrevet 6. januar 2008 da var det igang att...fullstendig havari i cod4...ufattelig tåpelig dette begynner og bli no..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå