Gå til innhold

Microsoft gir bort et Arcade spill gratis pga. nedetiden i jula!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eller 1 mnd Live Gold.

Når vi betaler for Live Gold, så skal vi ha det, og ikke noe som ikke fungerer. Siden det har holdt på en stund, så burte vi fått 1 mnd med Xbox Live Gold.

Dere som ikke skjønner at dette er hva vi bør FORLANGE, dere bryr dere vel ikke om hva dere bruker pengene deres på?

Noen har vært over 1 uke uten mulighet til å recovre sitt gamertag til sin Xbox 360, og dette under den tiden man som regel spiller mest. Da har de heller ikke fått loadet sine saves, og må da begynne på nytt med en annen bruker for å få spilt.

Xbox Live teamet burte sett dette komme, og vært på vakt og klar med handlinger. Og/eller oppgradert utstyr på forrhånd.

Lenke til kommentar

Å ikke forlange noe etter nesten 2 uker med nedtid pluss mer blir bare teit, vi har ikke krav på å få noe tilbake men et stort selskap som Microsoft burde klart å hvertfall gi tilbake noe for nedtiden. Det er jo trossalt snakk om at vi har betalt noen kroner på ingenting, pluss at dette gjelder godt over 10 millioner mennesker rundt om i verden. Jeg bryr meg hvertfall om at ting jeg bruker penger på skal fungere, spesielt når jeg har flyttet hjemmeifra og betaler nesten alle regningene selv.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Dere får jo noe tilbake, grin mere.

Jeg er bare glad det er ennå flere på LIVE, flere man kan grause i cod4 !

Kos med et arcadespill :-P

Lenke til kommentar

Syns vi burte fått 1000 poeng eller noe, eller 1mnd. For hva skal vi med et shitty Arcade spill som vi ikke liker? (Hvis ikke MS velger ut et bra Arcade spill da, Worms eller noe, men det tviler jeg på)

Hadde vi fått poeng kunne vi kjøpt et spill vi LIKER selv, kanskje et Xbox Orginal spill. Damn, det hadde vært perfekt trøste gave, et valgfritt Xbox Orginal spill!

Eller, så kunne vi brukt poengene på gamerpictures, themes eller game packs!

Med 1mnd Xbox Live, mye mer glede enn et ræva Arcade spill.

EDIT: LEIF

Endret av Eirik_FS
Lenke til kommentar

Nede tiden av Xbox Live er noe ingen kunne vite, så jeg synes ikke dere burde klage så ENORMT ver gla vi får noe tilbake for nedetiden bedre med et Arcade spill enn null og niks spør du meg!

Foresten vil jeg tro at Microsoft vil gi oss et gratis Arcade spill, samme hvilket. Vi får 1 gratis Arcade spill vi vill ha! :)

Lenke til kommentar

Jeg sliter med litt nedetid av og til, men heller sjeldent. Opplever jeg at jeg ramler ut, er det bare å logge inn og ut igjen.

Hva folk velger å mene om det ene arcade spillet en får gir jeg beng i. Jeg har betalt for ett helt år, og i jula har jeg hatt alt annet å gjøre på enn å sitte å sippe foran xboxen ;-)

Godt nyttår alle sammen. Håper vi får en problemfri live framover.

Mvh

-Shaft-

Lenke til kommentar
greit vi har fått et arcade spill, men call of duty har fortsatt problemer!! Bruk tiden på det istede for å gi ut gratis arcade spill. Jeg burde fått spillt cod4 nå som det har vært problemer med det i nesten 2 uker.

Tenk litt på oss andre som ikke har CoD 4, vi vill heller ha et dårlig arcade spill enn å få enn oppdatering til CoD 4 som vi ikke trenger FORDI vi ikke har spillet!

Lenke til kommentar
greit vi har fått et arcade spill, men call of duty har fortsatt problemer!! Bruk tiden på det istede for å gi ut gratis arcade spill. Jeg burde fått spillt cod4 nå som det har vært problemer med det i nesten 2 uker.

Jeg tenker ikke på dere som ikke har COD, fordi dere som ikke har det er bare duster

Lenke til kommentar

Altså, nå går det ikke ann å sjekke dashen ingame engang uten at alt klikker.

Kan nå legge til at det ikke er mulig å logge på profilen min engang...

Andre tillegg: Det er ikke mulig å spille split-screen eller systemlink-matcher uten at xboxen klikker under loading av mapene, selv når jeg ikke har logget profilen min på live.

Endret av Boff3n
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...