Gå til innhold

Microsoft gir bort et Arcade spill gratis pga. nedetiden i jula!

Espein

Anbefalte innlegg

Da må du bruke jævelig mye penger da, for å kjøpe spill hele tiden når du er ferdig med singleplayer i et spill :p

Ofte tar det jo ikke mer enn 2 uker å runne et godt og langt spill, blir en del spill i året hvis du ikke får spilt kvalitetsspill som CoD4 online, som man kan holde på med i månedsvis, kanskje år? (Nye CS anyone?)

Ånei, nå blir jeg stemplet som CS lamer.

Egentlig har jeg ikke så mange spill planer enda. Blir hvertfall GTA IV, mest sannsynlig Mafia 2, også tar jeg det som det kommer. Ellers så har jeg bare tenkt til å spille CoD4, osv. Og seff GoldenEye for XBLA (Arcade), hvis det kommer i år. Blir så AWSOME! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Live Gold er jo halve grunnen til at eg har Xbox 360.

Går glipp av spill på grunn av at du har kjøpt live? kan da fint kjøpe spilla forde. har vertfall ingen problem med slikt her.

Og spillene varer my lengre, mye mer spilletid med Online. og ikkje snakk om hvor gøy det er :D

Endret av Skogslik
Lenke til kommentar
Blir dette spelet tilbudt alle eller kun dei som har registrert konto i perioden Live var nede?

Tror ikke det er nevnt noe om dette fra MS sin side ennå. Men virker usannsynlig at gjerrige MS lar andre enn de som faktisk har Gold få det...

Lenke til kommentar
Offtopic: Anlegg til 200000?! Syntest Cerwin-Vega til 8K låter bra... hva slags monster er det du har?! :dontgetit:
BenQ PE8720 720p

Grandview Elegant motorisert lerret 120"

Marantz SR9600 receiver

Marantz DVD7600

Hegel H4A forsterker

Chario Ursa Major høytalere,hele settet

Toshiba hd spiller

Xbox360 elite

XTZ 99 12 Subwoofer,4 stk

Qed,Taralabs og Monster kabler.

har hatt div,cerwin vega og det er greit hvis du ikke liker lyd men brum,brum,romle

Lenke til kommentar
Offtopic: Anlegg til 200000?! Syntest Cerwin-Vega til 8K låter bra... hva slags monster er det du har?! :dontgetit:
BenQ PE8720 720p

Marantz SR9600 receiver

Marantz DVD7600

Hegel H4A forsterker

Toshiba hd spiller

Xbox360 elite

har hatt div,cerwin vega og det er greit hvis du ikke liker lyd men brum,brum,romle

OT: Få se bilder da.

Lenke til kommentar
eddie1:

Sikkert digg med HDDVD/BR på 720p da ;)

Men, når du har så dyrt oppsett, ville jeg kjøpt BÅDE Xbox 360 og PS3 :)

hei skulle få en ps3 idag men ikke dukket opp i posten.når det gjelder hd så er det ikke store forskjellen jeg ser på min 720p kontra 1080p men det er jo klart at hvis jeg kjøper en dyrere en så vil det hjelpe men det er syk forskjell på 720p vs 480p på et 120" lerret
Lenke til kommentar
BenQ PE8720 720p

Marantz SR9600 receiver

Marantz DVD7600

Hegel H4A forsterker

Toshiba hd spiller

Xbox360 elite

OT: Få se bilder da.

har oppgradert mye av anlegget men nye bilder kommer.gå inn på avforum.no står som eddie under min hjemmekino
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...