Gå til innhold

Microsoft gir bort et Arcade spill gratis pga. nedetiden i jula!

Espein

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har hvert trofast med microsoft men nå er det nok,blir en PS3 på fredag.Først så tok det en evighet før jeg fikk min første xbox reparert så ble jeg lovet en ny men fikk en brukt som holdt i 2 uker før jeg nå byttet den inn for 12 dager siden med en Elite fra EB games i moss.Når da det ser ut til og være i orden så klikker xboxlive!!! har hvert ute i over 2 uker uten en beklagelse eller en forklaring på hva som er feil.Var uten nextgentel i 10 dager og fikk gratis ut året(2mnd) altså avslag på 940.- nei nå går jeg fra xbox og hddvd til sony og Blu-ray

bytter konsoll og nett tjeneste til konsollen på grunn av 2 uker med litt problemer med live?

må le litt her..

men lykke til ja :p

masse problemer med 2 maskiner og laaaang vente tid,så er plutselig live nede i flere uker ja da går jeg for kvalitet isteden i tillegg så har sony Blu-ray og hddvd tar kvelden,da vil jeg trenge en Blu-ray spiller ved siden av hddvd spilleren min

Endret av eddie1
Lenke til kommentar
Har hvert trofast med microsoft men nå er det nok,blir en PS3 på fredag.Først så tok det en evighet før jeg fikk min første xbox reparert så ble jeg lovet en ny men fikk en brukt som holdt i 2 uker før jeg nå byttet den inn for 12 dager siden med en Elite fra EB games i moss.Når da det ser ut til og være i orden så klikker xboxlive!!! har hvert ute i over 2 uker uten en beklagelse eller en forklaring på hva som er feil.Var uten nextgentel i 10 dager og fikk gratis ut året(2mnd) altså avslag på 940.- nei nå går jeg fra xbox og hddvd til sony og Blu-ray

bytter konsoll og nett tjeneste til konsollen på grunn av 2 uker med litt problemer med live?

må le litt her..

men lykke til ja :p

masse problemer med 2 maskiner og laaaang vente tid,så er plutselig live nede i flere uker ja da går jeg for kvalitet isteden i tillegg så har sony Blu-ray og hddvd tar kvelden,da vil jeg trenge en Blu-ray spiller ved siden av hddvd spilleren min

Ser ikkje på Blue Ray som noe vits, ikkje HD DVD heller.

eg skal vertfall ikkje ha noen av dem.

Lenke til kommentar

Du hadde RRoD på maskinene dine? Det er jo bare synd. Kan også være selvskyldt?

Live var vel aldri nede? Det var vel bare problemer med å "connecte" til andre spillere i noen spill, og det var noen dager man ikke kunne recovre gamertag, men jeg tror ikke det varte mer enn et par dager. Nå er det fortsatt litt problemer, men det fungerer 90% for meg. Litt treigt innimellom også, men det går nok over snart.

Tror ikke du vil få bedre online spilling med PS3, og hvem er det som trenger HDDVD eller Blu-ray? Har du 1080p LCD TV på 48'' og hjemmekinoanlegg? Ser du på filmer hver dag?

Jeg ser på filmer i helger osv, har en 720p LCD TV på 32'', og jeg syns at DVD kvalitet er bra nok, og ville ikke kjøpt Blu-ray hvis ikke jeg hadde hatt en hissig bra TV med 1080p.

Lenke til kommentar

Du hadde RRoD på maskinene dine? Det er jo bare synd. Kan også være selvskyldt?

Live var vel aldri nede? Det var vel bare problemer med å "connecte" til andre spillere i noen spill, og det var noen dager man ikke kunne recovre gamertag, men jeg tror ikke det varte mer enn et par dager. Nå er det fortsatt litt problemer, men det fungerer 90% for meg. Litt treigt innimellom også, men det går nok over snart.

Tror ikke du vil få bedre online spilling med PS3, og hvem er det som trenger HDDVD eller Blu-ray? Har du 1080p LCD TV på 48'' og hjemmekinoanlegg? Ser du på filmer hver dag?

Jeg ser på filmer i helger osv, har en 720p LCD TV på 32'', og jeg syns at DVD kvalitet er bra nok, og ville ikke kjøpt Blu-ray hvis ikke jeg hadde hatt en hissig bra TV med 1080p.

kommer fortsatt ikke inn på live og det gjelder ikke bare meg,har pj og 120" lerret,anlegg til rundt 200000.- og ser mye film blant annet på hddvd og har du litt peil selv så vet du at på hd avspilling så må du helst over 100" for og se forskjell på 720p kontra 1080p mens du vil se syk forskjell på dvd kontra 720p hd Endret av eddie1
Lenke til kommentar
kommer fortsatt ikke inn på live og det gjelder ikke bare meg,har pj og 120" lerret,anlegg til rundt 200000.- og ser mye film blant annet på hddvd og har du litt peil selv så vet du at på hd avspilling så må du helst over 100" for og se forskjell på 720p kontra 1080p mens du vil se syk forskjell på dvd kontra 720p hd

Kommer det sånn feilmelding når du skal logge inn for første gang når du nettopp har skrudd 360'en på? Får det jeg, tenkte det var ruteren, men kan være Live. Kjører Test Connection, får beskjed om at IP Adress ikke fungerer, så skrur jeg på pcen min, kobler til internett, så kjører jeg Test på 360'n igjen, så fungerer det :p

Du sier du har prosjektor, 480p, 720p eller 1080p? Hvis du har 480p så er det jo ikke så mye vits da.

Høres ut som en lyd perfeksjonist du, som har anlegg til 200k! ^^, Kjenner en som har det, jeg selv hører ikke så stor forskjell på anlegg til 200k og 20k. Men det er mine ører.

Offtopic: Anlegg til 200000?! Syntest Cerwin-Vega til 8K låter bra... hva slags monster er det du har?! :dontgetit:

Nå er ikke CerwinVega klasse 1 høytallere heller da. De spiller veldig høyt, og er sterke, men lydkvaliteten er noe annet :p Det er for trance og hip hop dudes som liker å spille høyt med mye bass :p

Lenke til kommentar
Hvorfor skulle man få det dersom man er singleplayerkjip?

Online er jo ikke bra da, synes spill skal fokusere mer på singleplayer. Og er kjedeligt på online å spille med 12åringer fra USA med pipstemme som slenger dritt til alle hele veien :p

Bare vent å se, spill som ikke får multiplayer skal få stort trekk, og singleplayerdelen må være kvalitet som Bioshock og Super Mario Galaxy får å få bra score

Just mark my words boy, mark them well!! :p

Lenke til kommentar
Jeg håper de gir oss spillet først.. siden jeg ikke gidder å betale for å spille online anyways.. men det spørs vel om man får det hvis man ikke har gold medlemsskap.

Er enige der, vil heller ikke betale 500kr for å spille 1år

Da mister jeg 2 spill pga det, jeg deler summen på 2 av spill som jeg kjøper med broren min

Mye billigere...

Jeg ofrer ikke GTA IV og Killzone 2 får å spille Live i ett år da :p, høres uhørt ut vil jeg si

Endret av Toman85
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...