Joachim_F Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ubisoft har kunngjort at Far Cry 2 også kommer til konsoll. Les mer Lenke til kommentar
Armitage2 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Det blir kult! Kan jo virke som en slags Fallout, bare i FPS. Veldig spennende å se om det blir så åpent som de hevder. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Ser man det, ja. Hersket det noen tvil? Lenke til kommentar
Erik Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Kult. Nå må jeg bare skaffe meg en konsoll... Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Håper bare ikke UbiSoft roter det til Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Dette er ihvertfall ingen dårlig nyhet, selv om spillets tekninske side blir tunet noe ned på konsoll(?) blir det sikkert skikkelig bra likevel. Gameplayet håper eg er litt meir intressant enn Far Cry. Ingen mutanter/aliens denne gangen takk. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir vanskelig å velge om jeg skal ha dette på pc eller Xbox! Uansett tror jeg dette blir en real slager! Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Blir vanskelig å velge om jeg skal ha dette på pc eller Xbox! Uansett tror jeg dette blir en real slager! Om du har en godt utrustet PC, så tror jeg den vil dra spillet med flere og bedre tekniske detaljer enn 360 Lenke til kommentar
dweebster23 Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 huff...konsoll drar pc-spillene ned i sin begrensede verden Lenke til kommentar
Shcwampis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 hvordan kan de enda kalle det far cry?... ingen Jack Craver, ingen tropisk øy eller noen sånn monster ting fra eneren.... det blir jo liksom ikke far cry..... Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 ugg, bare de porter det fra pc til konsoll så. Lenke til kommentar
Bjorn Ole Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Gleder meg veldig mye til dette spillet. Har sett demoen av spillet, og det ser og virker skamkult. Gleder meg mye mer til dette ettersom Crysis var en skuffelse. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg håper bare ikke Far Cry 2 på konsoll ender opp som det første Far Cry-spillet på den gamle Xboxen. Huff, og huff. =/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Eller som FC på 360 for den saks skyld (som også inneholdt xbox orginalen) Lenke til kommentar
JulianR Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Herlig nyhet! Gleder meg! Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Et argument-fattig hat-innlegg med masse banneord er fjernet. Jeg minner om retningslinjene #1 og #2, samt at vi helst ser at bidra i en diskusjon har en konstruktiv verdi for diskusjonen. (Vennligst ikke kommenter dette innlegget. Reaksjoner på moderering gjøres via PM/melding) Endret 4. januar 2008 av Skagen Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 gleder meg alt gitt må skaffes dette ja Lenke til kommentar
Coffey Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Skagen, du må innrømme at de lyser opp tilværelsen her Men, FarCry2 til konsoll? Jaja, får bare håpe at de to versjonene blir like da, og at dette ikke blir noe korrupt spill på en av konsollene da. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Å faen. Jaja, en kan jo alltids håpe de unngår å gjøre PC-versjonen handikappet fordi det også skal passe på konsoll. Endret 4. januar 2008 av Zealuu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg