killkid Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Spørsmål: Jeg har sett at P5N32E-SLI sliter litt med 4GB minne, problemer med å detektere alle ram brikkene, er det noen som har dette problemet eller er det rett og slett bare myter? Skal kjøpe nytt hovedkort og minne skjønner dere =) Minne jeg skal kjøpe er OGZ DDR2 2048MB Special Ops Edition. Er det noen som har et forhold mellom disse to på gutterommet deres? "Off Topic Spørsmål" Ser at det har skjedd noe med forumet, alle de svarene du får tilbake på spørsmål kommer opp med en linje, hva i all verden er det for noe? Gidder ikke å klikke gjennom vær linje for å se hva andre har skrevet. Nei jeg skal ha det chill nå jeg skal surfe, bare scrolle nedover og høre på go' musikk. Noen som vet hvordan jeg får det tilbake til gode gamle dager? Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Spørsmål: Jeg har sett at P5N32E-SLI sliter litt med 4GB minne, problemer med å detektere alle ram brikkene, er det noen som har dette problemet eller er det rett og slett bare myter? Skal kjøpe nytt hovedkort og minne skjønner dere =) Minne jeg skal kjøpe er OGZ DDR2 2048MB Special Ops Edition. Er det noen som har et forhold mellom disse to på gutterommet deres? "Off Topic Spørsmål" Ser at det har skjedd noe med forumet, alle de svarene du får tilbake på spørsmål kommer opp med en linje, hva i all verden er det for noe? Gidder ikke å klikke gjennom vær linje for å se hva andre har skrevet. Nei jeg skal ha det chill nå jeg skal surfe, bare scrolle nedover og høre på go' musikk. Noen som vet hvordan jeg får det tilbake til gode gamle dager? Prøv og oppdater bios og sett opp volten på rammen til 2.1 volt. Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Prøv og oppdater bios og sett opp volten på rammen til 2.1 volt. Eg har problem med å bruke meir enn 2 brikker med ram ( 2x1024 DDR2 PC6400 800MHz Ultra 4-4-4-12 Metallic-Orange Aluminium Retail ) på dette hovedkortet. Eg kjøpte 4 slike brikker, men får dei ikkje til å funke saman. Volten kan eg kun sette til 1,085 eller 2,125 (eller noko slikt, i alle fall ikkje akkurat 2,1) Kva bør eg velge? Lenke til kommentar
MrBone Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Er det Geil minne du bruker? Isåfall har jeg 4 stk av samme brikke i samme hovedkort og har ikke opplevd noe problemer med det. Men jeg har oppdatert bios'en til en nyere versjon, og kjører volt'en på brikkene på det som sto anbefalt på pakka, 2.1V. Lenke til kommentar
marvefleksnes Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hadde også samme problemet, men alt løste seg med en bios oppdatering. Revisjon 1205 bruker jeg nå. Lenke til kommentar
ibi-ubu Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Heh, ser no at det står P5N32E i topic... Eg har P5N-e SLI... nesten likt namn Ser no at det er komme eit par nye biosar til mitt hovedkort, så då får eg prøve å oppgradere Lenke til kommentar
killkid Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ah, herlig liten oppdatering som skal til så er det good to go ^^ Men det off topic spørsmålet, noen som har tips på hvordan jeg kan få til min ultimate chill surfing igjen? Lenke til kommentar
Snuggis Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Ah, herlig liten oppdatering som skal til så er det good to go ^^ Men det off topic spørsmålet, noen som har tips på hvordan jeg kan få til min ultimate chill surfing igjen? Øverst i alle de forskjellige emnene, så kan du se "valg". Trykk på den, så vil det komme noen alternativer nedover. Der står det noe som heter "visningsalternativer". Der skal du trykke på "standard". Så skal det funke Endret 4. januar 2008 av Snuggis Lenke til kommentar
killkid Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ah, herlig liten oppdatering som skal til så er det good to go ^^ Men det off topic spørsmålet, noen som har tips på hvordan jeg kan få til min ultimate chill surfing igjen? Øverst i alle de forskjellige emnene, så kan du se "valg". Trykk på den, så vil det komme noen alternativer nedover. Der står det noe som heter "visningsalternativer". Der skal du trykke på "standard". Så skal det funke Úber! Takk skal dere ha alle mann og kvinner! Admin du kan lukke posten jeg er hjulpet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå