Gå til innhold

Svarte eller hvite sokker?

Swafty

Svarte eller hvite sokker?  

186 stemmer

1. 1. Svarte eller hvite sokker?

• Svarte
      154
    • Kvite
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
Svart eller grå siden de ikke viser flekker så lett, da kan jeg gå flere uker til jeg må skifte.

OT: Hvordan seter man opp en poll? Er det noe bare admin kan?

Enig! Jeg bruker også mørke boxershorts. Da trenger jeg bare skifte annethvert år. Masse penger å spare, jada.

:)

Lenke til kommentar
Svart eller grå siden de ikke viser flekker så lett, da kan jeg gå flere uker til jeg må skifte.

Enig! Jeg bruker også mørke boxershorts. Da trenger jeg bare skifte annethvert år. Masse penger å spare, jada.

Smart, bare ikke gjør som blackadder når han vil ut av krigen og ta dem på hodet:P

Svarte

Svarte

Svarte

Det skulle egentli stå mer men det ble litt bøga

Lenke til kommentar

Kun svarte her. Hvite sokker forbinder jeg med noe harry. :p

Er mere praktisk med svarte også da, skitt og annet synes mye bedre på hvite (man skal jo bytte så godt som hver dag da så klart).

Har i det siste sett en del som går med to forskjellige sokker, en knall gul og en svart og hvit prikkete for eksempel...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Smart, bare ikke gjør som blackadder når han vil ut av krigen og ta dem på hodet:P

Neida, jeg bruker å koke kraft på "svineriet". Blir da et utmerket utgangspunkt for lapskaus. Lurer litt på om jeg skal prøve å sette en sats på greia, sånn rett før jul i år ...?! Kan jo faktisk kombinere dette med mitt årlige bad, og derfor bare tilsette litt farin i badevannet, og vips! Etter denne, som etter min mening unødvendige kroppsvasken, men naboene klager for jævlig ... :dontgetit: , er det bare å la "suppen" godgjøre seg i et par timer, eller kanskje gi faen i å brenne denne meget tannfulle "vinen", og faktisk servere den som den er ...?!

Hva tror dere andre evneveike?

:cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...