Gå til innhold

Svarte eller hvite sokker?

Swafty

Svarte eller hvite sokker?  

186 stemmer

1. 1. Svarte eller hvite sokker?

• Svarte
      154
    • Kvite
      32

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Går bare i svart. Hvite tennissokker forbinder jeg med barteland! :!:

Mexico?

Trøndelag ?

EDIT: Jeg kjøpte meg slike sokker med tær fordi de så kule ut. Men de er umulige å gå med. Det føles feil og ser feil ut!

Tyskland?

Jeg har kun svarte sokker kjøpt i en og samme butikk. Så her blir det ikke mye blanding for å si det mildt :D

Lenke til kommentar

Fornuftig med like sokker da. Samme fasong og farge.

Det er ikke så gøy å sortere mine sokker etter at jeg har vasket de for å si det slik . Men det er kanskje vanskeligere å sortere samboeren min sine sokker. Alle er sorte, men med enkelte små forskjeller i lengde/ strikk . Når jeg er lat slenger jeg alle sammen i sokkeskuffen uten å sortere de :yes:

Lenke til kommentar
Går bare i svart. Hvite tennissokker forbinder jeg med barteland! :!:

Mexico?

Trøndelag ?

EDIT: Jeg kjøpte meg slike sokker med tær fordi de så kule ut. Men de er umulige å gå med. Det føles feil og ser feil ut!

Hyyysj, jeg prøver litt i det skjulte å få "barteland" fra Trøndelag til Mexico.

Hrrm, ok. Jeg er trønder selv, og har bart... (Og skjegg). :wee:

Sokker med tær ser veldig rart ut, og jeg kan tenke meg det føles helt jævlig. :hmm:

Lenke til kommentar

Har for det meste svarte sokker. Har though noen sokker med mønster, da en kombinasjon av svart og en annen farge. Synes svarte er greie da de er anonyme og står til så godt som alle slags klær. Sokker med inidividuelle tær har jeg aldri prøvd, men er noe skeptisk til å å med slike.

Lenke til kommentar
Kjøpte meg 30par sorte sokker som er akkurat like, helt annonyme vanlige sokker, betalte 150kr for dem på Intersport. Kjempe handel, så nå har jeg sokker en stund framover.

Jeg har gått med samme tanker rett og slett for å unngå å måtte sortere sokker etter vask. Bare å slenge alle oppi samme skuffe og velge på måfå :D

Lenke til kommentar

Angående sokker. Hva skjedde på midten av 90-tallet, da hvite tennissokker plutselig ble så forferdelig stygt?

Jeg skjønner fremdeles ikke hvorfor svart plutselig ble så mye finere enn hvitt, og det tok litt tid før jeg gikk over til "The Dark Side" for å unngå en helt ekstrem mengde bemerkninger, pga.

AV FARGEN PÅ ET PAR SOKKER!!!

Mistake-716345.jpg

Lenke til kommentar

Til hverdags er det alltid, alltid, alltid hvite tennissokker her hos meg. Noe annet er uaktuelt. Jeg ender som oftest opp med hvite sokker til dressen også. :)

Svarte sokker bruker jeg kun når det er av typen tekniske sokker som Ulvang, Devold osv.

Sokker er forbruksvare som kjøpes inn i store kvanta på sportsbutikken. 10 par tennissokker for 100 kr.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar

Jeg bruker grå tennisokker om vinteren, og jeg har også to par hvite...

Om sommeren går det i tynne billigsokker til 10,- per par. Har blå, sorte, grå og lilla sommersokker...

Edit:

Jeg bruker tynne sokker om sommeren, og tennissokker om vinteren. Bytter sokkesamling for hver vår og høst...

Endret av SasaB
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...