Gå til innhold

Svarte eller hvite sokker?


Swafty

Svarte eller hvite sokker?  

186 stemmer

  1. 1. Svarte eller hvite sokker?

    • Svarte
      154
    • Kvite
      32


Anbefalte innlegg

Svart eller grå siden de ikke viser flekker så lett, da kan jeg gå flere uker til jeg må skifte.

 

OT: Hvordan seter man opp en poll? Er det noe bare admin kan?

 

Enig! Jeg bruker også mørke boxershorts. Da trenger jeg bare skifte annethvert år. Masse penger å spare, jada.

:)

 

Smart, bare ikke gjør som blackadder når han vil ut av krigen og ta dem på hodet:P

 

 

Neida, jeg bruker å koke kraft på "svineriet". Blir da et utmerket utgangspunkt for lapskaus. Lurer litt på om jeg skal prøve å sette en sats på greia, sånn rett før jul i år ...?! Kan jo faktisk kombinere dette med mitt årlige bad, og derfor bare tilsette litt farin i badevannet, og vips! Etter denne, som etter min mening unødvendige kroppsvasken, men naboene klager for jævlig ... :dontgetit: , er det bare å la "suppen" godgjøre seg i et par timer, eller kanskje gi faen i å brenne denne meget tannfulle "vinen", og faktisk servere den som den er ...?!

 

Hva tror dere andre evneveike?

 

:cool:

 

Kan ikke vente! Du bør selgeden for 200kr literen minst så godt som det vil smake. Og etterpå kan du kjøpe naboene glade :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har 14 FORSKJELLIGE svarte plain svarte sokkepar!

Vi hadde sikkert tyve par. men vips.. så har vi tre par eller noe. Noen/noe spiser sokker her i huset! :nei:

 

Flere som har problemer med sokkespisere?

Nei, jeg har Mamma. Jeg hadde ca 30 par svarte sokker igår, idag har jeg ca 9. Mamma tok å kasta resten i ovnen pga småhull. :/

Lenke til kommentar

Alt etter bruksområder.

 

Jobb - Svarte, går i arbeidssko 98% av arbeidsdagen, det er derfor lite hensiktsmessig å bruke lyse sokker

Fritid - Kvite og svarte, helst kvite det er finast

Til dress - Svarte, mørkare enn dressen

 

Har ikkje eit einaste par med noko anna enn kvit og svart, stripete og sånt er ikkje spesielt vakkert. Dei kvite sokkane blir vaska med Omo White elns og er ikkje falma og stygge i fargen, heilt kvite. Brukte mest svarte før, men etter at eg kjøpte nokre kvite og såg at det faktisk var mykje finare så har eg konvertert, må berre finne nokre par som er gode nok til å kjøpe inn eit dusin og to.

Lenke til kommentar
Jeg har 14 FORSKJELLIGE svarte plain svarte sokkepar!

Vi hadde sikkert tyve par. men vips.. så har vi tre par eller noe. Noen/noe spiser sokker her i huset! :nei:

 

Flere som har problemer med sokkespisere?

 

Det er et kjent fenomen her hjemme ;)

 

Er så kjipt og lete etter sokker, spesielt når en har funnet et par også er de små og alt for tynne. :thumbdown:

Endret av karl-wilhelm
Lenke til kommentar

Hehe, prøvde ikke å legge noe budskap i det nei. Poenget mitt var at det var vanligere for jenter. Med andre ord er vi gutta noen fantasiløse gubber. Skulle gjerne hatt noen littmer fargerike sokker selv. Men for meg synes det greit å kjøpe helsvarte sokker da disse er billige og kan hamstres. Da gjør det ikke noe om et par eller to går i stykker. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...