Gjest gutt med problemer Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg har konstant badetiss. Er dette normalt? Eg bor i Stavanger, men har ikkje hørt om andre som har det? På forhånd takk for hjelpen. Kartofflus Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det er neppe farlig. Endret 4. januar 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Tremors Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Helt enig med steffenz. Du må ikke bekymre deg. Endret 4. januar 2008 av Tremors Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Jeg må bare spørre: Hva i grønneste er badetiss? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Det er når vannet er så kaldt at pungen din skrumper sammen og blir hard og du sliter med å finne igjen stasen. Den gjemmer seg. Fremdeles; dette er useriøst til tusen, så du må bare le. Endret 4. januar 2008 av steffenz Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Fremdeles; dette er useriøst til tusen, så du må bare le. Don't mind if I do Tør jeg foreslå å nappe litt i løken? Kanskje det kan hjelpe den å "nullstille og restarte" seg, elns Endret 4. januar 2008 av Loomy Lenke til kommentar
Gjest Yoshi Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Testiklene (som jo befinner seg i pungen) er avhengige av å regulere temperaturen. Når det er varmt, henger pungen ekstra mye, for å kjøle seg litt ned. Når det blir kaldt, trekker den seg nærmere kroppen. Som f.eks. stort sett når man bader. Såh.. stilongs? Lenke til kommentar
LOOM Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Du mener det er mest sansynlighet for å få badetiss i Stavanger? Jeg hadde lyst til å dra til den byen, men nå er jeg ikke helt sikker lenger. Snakk med helsesøsteren (eller fastlegen) hvis du synes den er veldig unormal. Helt umulig å si når du ikke engang alderen din, men vil tro det ikke er så farlig som du tror. Den trenger ikke å være ferdig utviklet før du er ca18 år. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå