finetrond Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Noen bilder for kalde vinter dager. Bor litt sör for Lindesnes og trenger ikke vinterdekk. Burde jeg få noen til å vaske denne motoren? Tar kun en uke eller to för den er full av örken sand. Bilen er modifisert av Mutec i Tyskland. X5 4.4L V8 modifisert til 5.0L. 380Hk 520Nm gjör denne bilen til en fin motorvei racer. Forbruk er kun 1.4-1.6l. Det blir uintresant når det koster 135kr å fylle tanken. Endret 19. januar 2008 av Marvil Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Hvorfor bor du i Dubai? Fet bil btw. Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Herregud da, vask motoren! Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Var vel ikke noe spes med den bilen..?? Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. januar 2008 Del Skrevet 12. januar 2008 Burde jeg få noen til å vaske denne motoren? Tar kun en uke eller to för den er full av örken sand. Høytrykkspyler og ei flaske motorvask er det du trenger. Lenke til kommentar
Bimmerlars Skrevet 14. januar 2008 Del Skrevet 14. januar 2008 Var vel ikke noe spes med den bilen..?? Sett mange E46'er med V8 du eller? Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 15. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor bo i Dubai?? Så jeg kan kjöre V8 BMW. Slippe at halve lönningen går vekk i skatt til skoleungdommer som gir f. Alkohol er ikke forbudt. Får ikke kjöpt pils på Kiwien men vi har da Pol her. Litt som en taxfree i og med at det ikke koster skjorta. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 15. januar 2008 Del Skrevet 15. januar 2008 Hvorfor bo i Dubai?? Så jeg kan kjöre V8 BMW. Slippe at halve lönningen går vekk i skatt til skoleungdommer som gir f. Alkohol er ikke forbudt. Får ikke kjöpt pils på Kiwien men vi har da Pol her. Litt som en taxfree i og med at det ikke koster skjorta. Får V8 i norske BMW'er også vet du Selv om det kanskje koster litt mer. Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 17. januar 2008 Del Skrevet 17. januar 2008 Hvorfor bo i Dubai?? Så jeg kan kjöre V8 BMW. Slippe at halve lönningen går vekk i skatt til skoleungdommer som gir f. Alkohol er ikke forbudt. Får ikke kjöpt pils på Kiwien men vi har da Pol her. Litt som en taxfree i og med at det ikke koster skjorta. Får V8 i norske BMW'er også vet du Selv om det kanskje koster litt mer. Også kalt M3 4 liters V8`er.. men dog endel dyrere ja Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Hvorfor bo i Dubai?? Så jeg kan kjöre V8 BMW. Slippe at halve lönningen går vekk i skatt til skoleungdommer som gir f. Alkohol er ikke forbudt. Får ikke kjöpt pils på Kiwien men vi har da Pol her. Litt som en taxfree i og med at det ikke koster skjorta. Får V8 i norske BMW'er også vet du Selv om det kanskje koster litt mer. Også kalt M3 4 liters V8`er.. men dog endel dyrere ja Du får V8 i mange andre BMW'er enn nye M3. Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 18. januar 2008 Del Skrevet 18. januar 2008 Får ikke V8 i E46 uansett. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Flytter tråden til showcase-delen. Har også slettet en mengde del off-topic-innlegg som noen har klart å presse inn her, skjerp dere! Til trådstarter; Jeg misunner deg både bosted og ikke minst bil, ser ut som et gromt redskap! Lenke til kommentar
Mompen Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Jaggu rå bil gitt! Vask motoren Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 19. januar 2008 Del Skrevet 19. januar 2008 Pen bil. Ble litt fascinert over hvor pent det var med hvite målere i bilen. Var meget fancy Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 23. januar 2008 Del Skrevet 23. januar 2008 (endret) Heldiggris! Jeg vil også ha sommerføre!! Men gi bilen din litt kjærlighet, vask hele bilen (inkl. motor ja!), poler den, og ta noen bra bilder i bedre lys. Ellers var jo bilen fin! Endret 23. januar 2008 av espennyh Lenke til kommentar
finetrond Skrevet 24. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2008 Vasking utvendig blir gjort to ganger i uka. Motoren er nettopp vasket. Polering har jeg dårlig erfaring med. Har krasjet med nypolert bil to ganger. Har hatt min del av problemer med denne bilen. Denne gangen er det oljekjöleren pluss slanger som må skiftes. Dårlige slanger og knekk i enten inn eller ut bend fra kjöleren. Ulikt trykk inn og ut. Girkassen går i safemode. Noen ser heldigvis på det nå. Kanskje det blir mulig og kjöre noen raske turer igjen snart. Skal pröve å ta noen bedre bilder Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. januar 2008 Del Skrevet 26. januar 2008 I just came in my pants. Har du noen videoer av bilen? Må være kul lyd i den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå