LockBreaker Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 (endret) Hexus har satt tennene i et Lian Li PC-V2010. http://www.hexus.tv/show.php?show=192 (Video) Features: - Alt er snudd på hodet i forhold til V2000. - Det går ann å fjerne hovedkortbrettet! Endret 4. januar 2008 av LockBreaker Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 4. januar 2008 Del Skrevet 4. januar 2008 Front bayene var også perforert. Vil nå ikke akkurat si at jeg er særlig glad i hull der hvor det ikke er noe bak for å hindre at støv skal komme inn. Men fronten ser mye penere ut nå enn når de var hele:) Lurer på hva det gamle kommer til å koste:D Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 4. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2008 Ja, dersom det gamle blir billig, er det mer fristende å kjøpe det. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Ser at det blir lansert på CeBit. Greit at jeg skal der da. Kan ta noen bilder hvis folk vil Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Skal du på CeBit? Hvorfor spør du? Selvsagt må du ta bilder. Væsjåsnill. Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Seff skal jeg på CeBit. Det er mye som skjer på CeBit. Skal prøve å komme innom Lian Li standen Lenke til kommentar
MoDzoNa Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Hvis du drar på CeBit og ikke er innom Lian Li men er innom på thermaltake (evntuelt andre kabinett produsenter) skal du skytes! Lenke til kommentar
Håkki Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 hehe, Flybiletter er bestilt og alt så jeg er ikke hvis. Skal hvertfal innom Intel, AMD, ATI, nVidia, ASUS, MSI og Lian Li. Det er de jeg kommer på no i farten. Kan _eventuelt_ gå andre steder i tillegg hvis folk vil. Lenke til kommentar
LockBreaker Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Uhu, jeg vil også på CeBit. Men jeg har ikke råd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå